Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pussailette ja halailette miehen kanssa?

Vierailija
12.03.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 v vuotta yhteistä taivalta ja joka päivä halaillaan ja suudellaan ja kunnolla. Mikä sen mukavampaa.

Vierailija
2/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osaa suudella. Väliin ja suuhuni tulee vain kauheasti ilmaa enkä tunne pehmeitä huulia lainkaan. Arvatkaa kaipaanko teiniaikojen kunnon suutelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan, en halua. Yhdessä kohta 20 v ja osaan suudella vain silloin kun olen ihastunut/rakastunut.

Vierailija
4/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuteleminen on enemmänkin esileikkiä

Vierailija
5/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun ollaan samassa tilassa, ollaan jollain tavalla kiinni toisissamme. Halataan, pussataan, ollaan kainalotuksittain, vähintään sormet ristikkäin tai jalat toisen jalkojen yli heitettynä sohvalla. Ja myös pieniä "seksuaalisia" eleitä tehdään puolin ja toisin: kevyt puristus pakarasta, hipaisu niskaan tai rintaan, puhallus kaulakuoppaan tms. - Jos ollaan seurassa, toki hillitään "lääppimistä", mutta kyllä silloinkin usein esim. miehen käsi on minun olkapäälläni ja ohimennen vaihdetaan pusu silloin tällöin... Sellaiset kunnon suudelmat kuitenkin kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin, yleensä eroottisiin sellaisiin. Eli seksin aikana yleensä SUUDELLAAN, ei muulloin. Muulloin suukotellaan. =) Yhdessä kuusi vuotta, yksi lapsi.

Paitsi että meillä yhteistä taivalta vasta viitisen vuotta ja yksi lapsi.

Vierailija
6/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta hyvänyönsuukot ja halit. Sen lisäksi pitkin päivää. Suudelmat liittyvät yleensä intiimeihin hetkiin meilläkin.

Vierailija
7/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan:/ mut ei se mitää...ei ees kiinnosta.vauveli on ykkönen:)

Vierailija
8/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että paljon.

Vierailija
9/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoiset suudelmat kuuluvat kahdenkeskisiin hetkiin... Ne johtavat aina seksiin.

Vierailija
10/21 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mies yrittää tulla halailemaan tai pussailemaan, mutta minä työnnän pois. Seksiä se vaan tulee vonkaamaan, eikä minua kiinnosta olla mikään petarin pehmuste, kun ei siitä itselleni ole mitään iloa.

Vierailija
11/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuteleminenkaan ei ole pelkkä esileikki, vaan sitäkin tapahtuu päivän mittaan ainakin kerran. ollaan myös mielellämme toisissamme kiinni aina kun se on mahdollista. jos ei muuten niin pidämme kädestä kiinni. seurassakin saatamme suukotella ja pidämme toisistamme kiinni, mutta silloin se on hienovaraisempaa.

olemme jo nelikymppinen pari ja molemmat rakastamme kosketusta.

Vierailija
12/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loppuu mieheltäsi tuo yrittely muutaman ajan päästä. :/ Surulliselta kuulostaa tuo sun asenne.

Me yhdessä 10v, ja kosketellaan aina toisiamme, seurassa ei tietenkään seksuaalisesti, mutta muuten kyllä, ja 'salaa' saatetaan vähän kouraistakin tai koskea vähän intiimimpiin paikkoihin.. Siis silloin kun seurassa olevat eivät huomaa.

Kotona kahden (tai kolmen, meillä yksi lapsi) kesken, kopeloitsetaan välillä hillitymmin ja välillä innokkaammin (tietty ei lapsen silmissä mitään höpöhommia). Pussaillaan ja halaillaan, silitellään.

Jos suutelemaan ruvetaan ihan kunnolla, se johtaa lähes aina seksiin. Ja mikäpä se siinä! ;D

Vierailija
13/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule ei...tuolla asenteella...

sä oot vaa patja ukolles.

mä oon jo tajunnu sen,joten meillä ei mitää yököttävää paneskelua harrastella.eikä bakteerien vaihtoa:)

no on teil halvat huvit,yäk,kopeloida toisen kusivehkeitä:S

Vierailija
14/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään töihinlähtöpusu ja iltapusu :) Harvakseltaan halataan, eikä ainakaan koskaan miehen aloitteesta (minä haluaisin halailla useamminkin, mutta kun vastauksena on taputus selkään tms. niin on alkanut pänniä). Eipä juuri koskaan suudella, kun mies ei sitä hommaa osaa opetuksesta huolimatta. Jotain se yrittää joskus sänkypuuhissa, mutta mua vaan inhottaa, kun se on niin onnetonta.

Vierailija
15/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tutulta...onnetonta sänkytouhua.yäk.

Vierailija
16/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina halitaan ja pusitaan

Vierailija
17/21 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silloin tällöin pussataan ja halitaan, muttei päivittäin. Seksiäkin on tosi harvoin ja sekin on aika onnetonta. Yhdessä 8 vuotta, kaksi lasta.

Vierailija
18/21 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeita märkiä suudelmia, ei vain pusuja?

Vierailija
19/21 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaillaan päivittäin. Arjen pusut on sellaisia siveitä pikkupusuja, tullut varmaan tavaksi lasten myötä.

Vierailija
20/21 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin.

Kun tuntuu siltä ja kun kaksi haluaa halata tai suudella niin tuleehan sitä.

Ohimennen saattaa pyllystä nipistää tms.

Yhdessä 11 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme