Mitä mieltä olisit jos miehesi viestittelisi FB:ssä uuden "naiskaverin" kanssa?
Siis inboksiin ovat lähettäneet viestiä. Tutustuivat joulukuussa toisella paikkakunnalla, yhteisen tuttunsa juhlissa (minä en ollut paikalla).
Kommentit (24)
että miksi ihmiset tilittää yksityisasioitaan noilla seinillä ja kommenteilla... ei pysty ymmärtämään, mut kaipa toi on sitten se syy,kun jos haluaa kertoa jollekin tietylle ihmiselle jotain niin sitten on heti muka pettämässä.Itse en ainakaan pidä kaikkia fb-kavereita niin läheisinä, että niille kailottaisin kaikkia asioitani.
mä siis en tosiaan oo mikään mustasukkainen vaimo, mutta jotenkin tämä vaan kummastuttaa.. Saa toki hymyillä ja jutellakin, mutta sitten pitäisi jaksaa tehdä sitä kotonakin.
pikkujuttua. Miehelle on juhlissa esitelty nainen koska hän on muuttamassa samaan kaupunkiin. Nainen on pyytänt miestä fb kaveriksi (toiset pyytää melko tuntemattomiakin kavereiksi) ja mies on kirjoittanut naisen seinään jotain tyyliin "tervetuloa tähän kaupunkiin" eikä kommentti näy kuin naisen kavereille
aina siinä välillä on jotain muutakin. Ei se välttämättä tarkoita mitään pettämistä.
Anna miehesi fantasioida naisesta ja käyttää sinua.
Sehän on yleisesti hyväksytty tapa tälläkin palstalla. Mammat tekevät samaa todella viattomina.
Eihän se ole pettämistä, eihän?
Miettikää toiseenkertaan. Jookosta. Joo.
ne ala sitten käymään yhdessä kahvilla ja keikoilla ja urheilemassa, kun nainen muuttaa samaan kaupunkiin. Luultavasti kumpikin ihastuu toisiinsa enemmän tai vähemmän. Mies ehkä muuttaa pois kotoa joksikin aikaa. Sitten ne kyllästyvät toisiinsa, ja mies palaa kotiin katuvana.
Sen verran mustasukkainen ämmä olen.
Minusta olisi vain väärin että mies viettää aikaa jonkun tuntemattoman naisen kanssa eikä minun tai lasten.
Kun nainen on muuttanut kaupunkiin, niin mies luultavasti kävisi kahvilla yms naisen kanssa. Ja minä tietenkin hoitaisin lapsia kotona.
Ei se käy. Minä en ole sellainen nainen. Jumalauta! Kyllä se saatana on ymmärrettävä, että jos mies tarjoaa possumunkkia jollekkin, niin minä ja lapset tullaan mukaan ja saadaan vähintään kaksinkertainen määrä LEIVONNAISIA!!!
mutta siis ap:kin on sitä mieltä, että kahvittelu ei olisi ok.
Kyllä miehen seinällä näkyy muista kavereistaan esim. "Pera tykkää Matin tilasta" vaikka Matti ei ole inun kaverini.
AP -joka joutuu tunnustamaan, että mies olisi tällä hetkellä ehkä otollista maaperää sivusuhteelle..
Toisekseen, avioliitossa ei pidä olla salaisuuksia.
t. kokemusta on..
Mutta ei tykkäisi mieskään jos tekisin samaa..
miksi Inboxin kautta pitäisi jutella kuulumisia? Miksi ei voi seinän tai tilapäivityksen kautta kertoilla? Siksipä tietysti koska jutellaan sellaisia juttuja mitä ei ole tarkoitettu muiden silmille. Pettäminen mielessä...
on nyt muuttamassa samaan kaupunkiin kuin me, työn perässä...
ap
tollasella on? Oletko ikinä kuullut molemmin puolisesta luottamuksesta. Olis aika ahdistavaa olla suhteessa missä ei vois edes hymyillä vastakkaiselle sukupuolelle :-)
Kyllä mäkin viestittelen ja lähettelen s-postia muillekin miehille kun omalle ja mieheni tekee niin muille naisille kuin mulle. Enkä mä ajattele et ne on pakosti jotain tunne/seksiviestejä, pöh! Sulla taitaa olla liian vähän tekemistä, mee vaikka lasten kanssa ulkoileen tms.
miehesi fb-inboxia? Miten sinne pääsit?
Jos miehesi on itse näyttänyt sulle ne viestit, eikä niissä ollt mitään epämääräistä niin mikäs siinä.
Jos taas olet itse ne nuuskinut, ja miehesi on "salaa" viestitellyt toisen naisen kanssa niin aika paha.
mutta miksi pitää viestittää inboksissa? mies tosin itse kertoin, että "kommentoi tämän naisen muuttoa tälle paikkakunnalle fb:ssä", mutta kommenttia ei näy, joten pitää olle inboksissa.
en nuuskinut inboksia, vaan tein päätelmän. ap.
inboxiin en tiedä mitä vaimonsa ajattelee, kun ilmestyin tyhjästä. Mutta, me olemme lapsuuden kavereita, olimme lapsina kuin paita ja peppu ja nyt emme ole nähdeen 20 vuoteen. Toivottavasti kertoo vaimolleen tämän. Syy miksi inboxi on se, että päivitämme kuulumisia, ei niitä jaksa kaikille etusivulla selostaa...
mä siis en tosiaan oo mikään mustasukkainen vaimo, mutta jotenkin tämä vaan kummastuttaa..
Saa toki hymyillä ja jutellakin, mutta sitten pitäisi jaksaa tehdä sitä kotonakin.
ja jäi näin kiinni.ei ap