Facebook-tietäjät! Miten saa kaverit näkymättömäksi haussa?
Miks joillakin ei näy kaverit ollenkaan? Saako ne jostain asetuksista sillä lailla piilotetuksi, etteivät näy kellekään ulkopuoliselle, esim. haussa?
Kommentit (10)
Kaverit -kohdan vieressä on se muokkauspainike, paina siitä ja rastita pois kohta "näytä kaverilista kaikille"
Jos teen noin, se poistuu mun profiilista.Kyse on siitä et miten sen saa näkymättömäksi ulkopuolisille tyypeille, jotka vaikka etsii mua fb:n haussa tai googlella. Ja sille, joka ihmetteli miks täältä kyselen, niin miksen? Täällä kysellään paljon tyhmempiäkin asioita. Ja olen kyllä ensin yrittänyt itse tutkia fb:n sovellusasetuksia.
Aluksihan julkisessa haussa näkyi kaikki ryhmät jne, mikä oli aivan peestä. Nyt on vaan fanisivut ja kaverit. Haluaisin, että itselläni näkyisi vain nimi ja naama, mutta näköjään FB ei salli enää tätä. :(
eli kyllä se on vielä mahdollista, mutta ohjeita siihen miten se tehdään en osaa antaa..
siinä profiilissasi kaverinaamaboxin luona kun klikkaat tulee valikko, josta saa valittua vaihtoehdon millä kaverit saa näkymään vain kavereille sillai että mikäli heillä kaverina näkyy myös että sulla. ELi yhteiset kaverit näkyy, muita ei näy...muuta vaihtoehtoa mä en ole löytänyt ainakaan enää.
hups, tarkistin, niin eipä saakaan enää noin valittua :(...pari viikkoa sitten vielä sai...ehkä jotain kautta jollain tapaa vielä sitten saa...
Vierailija kirjoitti:
Miks joillakin ei näy kaverit ollenkaan? Saako ne jostain asetuksista sillä lailla piilotetuksi, etteivät näy kellekään ulkopuoliselle, esim. haussa?
Joku joskus arveli että jossain päivityksessä poistivat tuon ominaisuuden.