Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-tietäjät! Miten saa kaverit näkymättömäksi haussa?

Vierailija
11.03.2010 |

Miks joillakin ei näy kaverit ollenkaan? Saako ne jostain asetuksista sillä lailla piilotetuksi, etteivät näy kellekään ulkopuoliselle, esim. haussa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus arveli että jossain päivityksessä poistivat tuon ominaisuuden.

Vierailija
2/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit -kohdan vieressä on se muokkauspainike, paina siitä ja rastita pois kohta "näytä kaverilista kaikille"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen noin, se poistuu mun profiilista.Kyse on siitä et miten sen saa näkymättömäksi ulkopuolisille tyypeille, jotka vaikka etsii mua fb:n haussa tai googlella. Ja sille, joka ihmetteli miks täältä kyselen, niin miksen? Täällä kysellään paljon tyhmempiäkin asioita. Ja olen kyllä ensin yrittänyt itse tutkia fb:n sovellusasetuksia.

Vierailija
4/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksihan julkisessa haussa näkyi kaikki ryhmät jne, mikä oli aivan peestä. Nyt on vaan fanisivut ja kaverit. Haluaisin, että itselläni näkyisi vain nimi ja naama, mutta näköjään FB ei salli enää tätä. :(

Vierailija
5/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itestäkin rasittavaa, kun kaikki ulkopuoliset näkevät kaverini.

Vierailija
6/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä se on vielä mahdollista, mutta ohjeita siihen miten se tehdään en osaa antaa..

Vierailija
7/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä profiilissasi kaverinaamaboxin luona kun klikkaat tulee valikko, josta saa valittua vaihtoehdon millä kaverit saa näkymään vain kavereille sillai että mikäli heillä kaverina näkyy myös että sulla. ELi yhteiset kaverit näkyy, muita ei näy...muuta vaihtoehtoa mä en ole löytänyt ainakaan enää.

Vierailija
8/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin piilota profiilisi kokonaan.

Vierailija
9/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, tarkistin, niin eipä saakaan enää noin valittua :(...pari viikkoa sitten vielä sai...ehkä jotain kautta jollain tapaa vielä sitten saa...

Vierailija
10/10 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joillakin ei näy kaverit ollenkaan? Saako ne jostain asetuksista sillä lailla piilotetuksi, etteivät näy kellekään ulkopuoliselle, esim. haussa?