Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sukulaiset (naiset)

Vierailija
11.03.2010 |

kyselee jatkuvasti että vieläkö maitoa riittää ja oletkos varma että se on tarpeeksi vahvaa jne. Minusta tämä on melko ahdistavaa, mutta koetan vastata asiallisesti. Onkos tällainen utelu yleistäkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito taitaa olla heille tärkeä juttu,

Vierailija
2/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito taitaa olla heille tärkeä juttu,

Ruuanlaitosta korkeintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksestä. Se halusi aina tulla sinne viereen toljottamaan kun imetin. Ei kivaa;( onneks en oo kovin häveliäs niin en jaksanu suuttua silti..

Vierailija
4/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun anoppi otti jopa kuvan kännykkäänsä. Näyttänytkin sitä jollekin. Köh.. Ja juu ihan tuosta vaan, ei edes kysynyt:) Ja mä puhun noista "isoista asioista" sellaisten kanssa jotka niistä jotain tietää. Eikä tämä maitokeskustelu ole minusta lähtöisin, siksi ihmettelenkin sitä. Kun tarvii joka kerta kun nähdään kysyä.

ap

Vierailija
5/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattohoidosta ja armomurhasta, hollannin mallista ja sveitsin lakimuutoksesta.

Vierailija
6/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kyseli samaa koko ajan, samoin miehen siskot.

Anoppi itse ei ollut malttanut imettää lapsiaan ja oli ajanut ajatuksensa läpi myös omille tyttärilleen, jotka saaneet lapsensa tosi nuorina. Ihmettelivät kaikki porukalla, enkö anna 2kk ikäiselle vieläkään velliä ja 4kk jälkeen olin jo pieni ihme, kun vieläkin imetin ja lapsikin kasvoi, vaikka anopin oppien mukaan maidon piti tuossa vaiheessa olla ihan vettä vaan. Huokasivat helpotuksesta, kun viimein puolivuotiaana lapseni sai "oikeaa ruokaa". Hulluna pitivät minua siitä lähtien, kun imetin siitä huolimatta edelleen. Toisen lapsen imetystä ei kukaan heistä enää kommentoinut millään tavalla.

Vierailija
7/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat kaukopuheluita ja jauhavat säästä. Yrityksensä meni konkurssiin, anoppi sairastui ja talonsa homehtui, mutta koko perhe jauhoi säästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä