Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KappAhlissa ihana uusi mallisto! Tänään saa kantiskortilla

Vierailija
11.03.2010 |

30% alennusta kaikesta. Ostin tuon linkin vasemmassa reunassa olevan paidan. Se on IHANA päällä! Tuota mekkoakin sovitin, olis ollu ihana, mut pikkasen oli liian pieni eikä isompaa ollut..en sit ottanut siltä varalta jos sattuis laihtumaan..tuota puolihametta taidan mennä vielä sovittamaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jotenkin laaduttomia rättejä ja liian kalliita siihen laatuun nähden kaiken lisäksi.

Kiinalaista sekundarättiä mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu tosiaan heikkoa.

Vierailija
4/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisia liikkeitä, joiden vaatteet ovat erittäin hyviä hinta-laatusuhteeltaan. Kankaat ovat kestäviä ja hyväntuntuisia. Mulla on varmaan puolet vaatteista sieltä ja monet jo vuosia käytössä olleita, eikä mitään ole tapahtunut näille kankaille. Kun taas seppälän, hennesin tms. kankaat ovat uskomattoman ohutta liirunlaarumia ja reikäisiä jo kaupan henkarissa roikkuessaan.

Vierailija
5/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään hippityylin kannattaja, mutta tämä mallisto oli luonnossa tosi kivan näköinen ja minun vartalolleni juuri sopivaa:) En voi sietää sellaisia kitin/beigen värisiä paitoja:/ Näissä vahvat värit ja printit ja hyvä leikkaus. Toivottavasti tulee noita printti-kangasmekkoja muihinkin kauppoihin nyt keväällä.

Vierailija
6/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään enemmän yksivärisimmistä vaatteista. vahvoista väreistä, mutta en kuvioista niinkään.

Vierailija
7/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nimittäin siellä tosi hyvän oloisen välikausiasu-sarjan lapsille. Oli tosi kiva musta-lime värinen. Täytyy vissiin tänään mennä hakemaan :)

Vierailija
8/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitkään aikaan ostanut mitään KappAhlissa, mutta muutamat todella hyvä laatuiset pikkuhousut olen ostanut, mutta sitten kun menen seuraavalla viikolla ostamaan samanlaiset ei niitä enää ole, mallisto on muuttunut ja taas ei tiedä sopiiko uudet pökät minun hehtaari pyllyni peitoksi vai saako niitä kaivaa pyllyvaosta.

Olen ollut töissä palvelutalossa 6v ja eräällä mummolla on koko tämän ajan ollut käytössä kaksi KappAhallin t-paitaa ja paidat ovat kuin uusia, jatkuvasta pidosta ja pesusta huolimatta.

Eli kun osuu niin joskus saa laadukastakin halpakaupasta, vaikka se ei kai ole heidän tarkoituksensa vaan uudet joka toinen viikko?

Vierailija
9/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen (työ-)käytössä KappAhlista muistaakseni vuonna 2002 ostetut housut, joista maksoin hurjat 15 euroa! Olivat reippaassa alennuksessa, en muista, mikä olisi ollut oikea hinta, mutta ehkä jotain 30-40 euron luokkaa. Housut ovat pysyneet tosi hyvässä kuosissa, värikään (tummanharmaa) ei ole haalistunut, eikä kangas nukkaantunut. Monet kalliimmatkin housut on tässä melkein kahdeksassa vuodessa menneet huonoon kuntoon, mutta KappAhlin laatu on ainakin tässä tapauksessa yllättänyt positiivisesti!

Vierailija
10/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa espanjalaisketju Desigualin vaatteita.

Vierailija
11/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla ne on epämääräisiä kukkauosi rytkyjä, mutta K:n mallisto on hyvin samankaltainen kuin ns. normikokoinen mallisto.

Vierailija
13/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esim. netistä tms.

Vierailija
14/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saisi? Tuskin Suomesta.

Vierailija
15/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vintage stories sarja oli ihan mielettömän ihana, niin lapsille kuin äideille. ihan huippuhienoja, tykkäsittekö te? oli kyllä aika kallis sarja mut tuleekohan vielä niin ostan varmasti! vähän cupcake tyyliä mut vielä hienompia!

Vierailija
16/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esim. netistä tms.

luki että toimittavat Suomeen.

Vierailija
17/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rahatilanteeseen (vaikka saiski sen alen...) on vaan joku 150e rahaa ja pitäis riittää lapsilisiin asti...

Vierailija
18/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa liikkeissä hinnat on vain hiukan H&M-tasoa kalliimpia.

Vierailija
19/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa espanjalaisketju Desigualin vaatteita.

mutta Desigualin vaatteet on (valitettavasti) vahan eri hintaluokkaa..

Suunnittelija on selvasti ottanut inspiraatiota sielta suunnalta ja mikas siina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän