Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko työskennellä kaupassa myyjänä

Vierailija
11.03.2010 |

tai kassalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on se ainoa työ mihin en mistään hinnasta suostuisi...

Vierailija
2/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollutkin kaupan kassalla ja se oli ihan kivaa :)

oli kivoja asiakkaita ja kivat työkaverit. harmi vaan, että siitä maksettiin niin vähän :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi, mutta jos muuta työtä ei sattuisi saamaan niin toki voin kaupan kassana tehdä hommia.

Kassamyyjän työ olisi mukavempaa jos asiakkaatkin olisivat mukavia! onneksi poikkeuksiakin löytyy.

nimim. kaupan kassalla joskus työskennellyt.

Vierailija
4/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä varsinaisesti haluaisinko mutta olen ajatellut, että kyllähän sitäkin voisi tehdä työkseen.

Vierailija
5/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ruokakaupassa muutoinkaan. Mutta joku sisustusliike tai muu pikkuputiikki kuulostaa kivalta, ei tosin kokemusta.

Vierailija
6/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä opiskeluaikoina tein ja enää en siihen alkaisi.

Vierailija
7/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon, ettei siihen tarvitse palata. Suurimpana syynä se, että ihmiset eivät todellakaan ymmärrä, kuinka huonosti käyttäytyvät kaupassa ja minkälaista kuraa työsntekijät saavat niskaansa asioista, jotka eivät riipu heistä mitenkään.

Jokaisen suomalaisen tulisi ehkä tehdä niitä hommia, niin osaisi hiukan miettiä omaa asiakkuuttaan.

Vierailija
8/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyn edelliseen. Kannattaisi todellakin miettiä mitä välillä laukoo myyjälle. Pidän työstäni todella paljon jokaine päivä on erilainen.

Itsestäni ei todellakaan olisi toimistoon istumaan 8 tuntia 5 päivänä viikossa koneen ääreen

Vierailija
9/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon, ettei siihen tarvitse palata. Suurimpana syynä se, että ihmiset eivät todellakaan ymmärrä, kuinka huonosti käyttäytyvät kaupassa ja minkälaista kuraa työsntekijät saavat niskaansa asioista, jotka eivät riipu heistä mitenkään. Jokaisen suomalaisen tulisi ehkä tehdä niitä hommia, niin osaisi hiukan miettiä omaa asiakkuuttaan.

...tuntuu, että kaupan kassa olisi oikeastaan aika ihana paikka olla töissä ;)

Vierailija
10/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmista on kokemusta ja kassalla tosiaan saa paljon kakkaa niskaan asiakkailta. Muutenkin aika yksitoikkoista. Mutta ostastolla myyjänä työskentely on ihan ok, vaikka palkka onkin huono. Olin opiskelujen ohessa kaupassa töissä muutaman vuoden enkä haikaile takaisin. Voisin kuitenkin harkita jos en muuta työtä saisi.

Vierailija
11/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muutettiin ja uudella paikkakunnalla ei ollut paikkoja auki kaupoissa. Nyt olen eräällä matkapuhelinoperaattorilla töissä, asiakaspalvelussa ja se se vasta paskaa työtä onkin. Vittuilua kuulee joka päivä, mua on huoriteltu ja lehmitelty jne... Syynä voi olla vaikka se että asiakas ei ole maksanu puhelinlaskua ja tietty liittymä menee kiinni. Sit ku sanot suoraan että liittymä aukeaa kunhan olet maksanu erääntyneet laskut niin johan toisessa päässä "riemu" repeää... Kaupassa sentään ihmiset ei viittiny päin naamaa sellaista sanoa.