Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sanokaa hyvä selitys miksei miesystäväni vastaa

Vierailija
11.03.2010 |

puhelimeen..?

eli olemme olleet yhdessä noin kuukauden verran.melkeinpä joka ilta oltu yhessä tai yö,ja vkonloput.viime viikonloppuna vei näytillekin minut parhaan ystävänsä luo 200km päähän.

mies on yrittäjä joten paljon sillä töitä on iltaa myööten.

mutta sain valheesta kiinni maanatai iltana,kertoi nukahtaneensa iltasella,mut kun tulin siskon luota ja siitä samalla ajoin ohi niin ei ollut autoa kotona.

nyt iltapäivällä minä soitin,ja hän sanoi joutuvansa viel töitten jälkeen raksahommiin illaksi.kun sillä itellä on rakennusurakointi firma.

soittikin puol 8 aikoihin että oli tullut hakemaan raksatavaroita kotoa,ja hän päätti soitella samalla.ja sanoi samalla rakastavansa minua,että nyt hällä on paljon töitä päällekkäin,ettei hän ole sinua hylkäämässä.

no kävin taas siskoni luona nyt illalla,ja yritin soitella puol 12 n illalla,niin ei vastannut eikä ollut autokaan kotona.

ei kai kukaan näin myöhään enää tee raksahommia? vai onko sit todella vaikka jonkun naisen luona.

vittu et vituttaa..

täytyy kysellä huomenissa sillain kierosti siltä puhelimes..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sanoo rakastavansa sua?

Vierailija
2/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kolahtaa kummallekkin täysillä heti toinen ihminen..

vai onko siinä joku aika raja milloin saa sanoa? samoten onko aikaraja yhteenmuutossa? entäs kihlauksessa? naimisiin menossa?

minusta ei todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kuukauden päästä vakoilet miestä. Ei hyvin mene. Juttelepa huomenna ja jos on ollut toisen naisen kanssa niin so what? Sellaista on elämä. Uutta miestä putkeen.

Vierailija
4/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kolahtaa kummallekkin täysillä heti toinen ihminen.. vai onko siinä joku aika raja milloin saa sanoa? samoten onko aikaraja yhteenmuutossa? entäs kihlauksessa? naimisiin menossa? minusta ei todellakaan.

Juurihan epäilet hänen olevan toisen kanssa...ristiriitaista.

Vierailija
5/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kolahti kun hän jallitti minua kauan aikaa ennenkuin suostuin tapaamiseen.

on vienyt minut lappiin lomalle viikonlopuksi,ja nyt tuonne ystävänsä synttäreille.

ja kyllä todellakin näyttää tunteensa..ja ihan selvinpäin.

en tiedä olenko sitten väärässä. sen aika näyttää.

mut huomena otan puheeksi kuiten..

Vierailija
6/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omakotitaloahan voi sisältä tehdä vaikka koko yön, jos ei kuulu ääniä ulos. Voihan sillä olla joku urakan dead-line tulossa ja haluaa saada homman valmiiksi. Tai sitten tietenkin toinen nainen.

Vierailija
7/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen tiiviisti ootte olleet viime aikoina yhteydessä. Sanoit miehen olevan yrittäjä, ehkä hällä jäänyt töitä paljon rästiin tapaamistenne vuoksi ja yrittäjän on pakko niitä yrittää kiriä nyt?

Tai kokee, että olette olleet liiankin paljon nopeasti yhdessä, haluu vähän etäisyyttä hetkeksi?

Tai hällä nopeita ihastumisia ennenkin ja tapailee muitakin naisia?

On vaan hirmu väsynyt?

Kumpi teistä on ehdotellut noita tapaamisia? Kokeeko mies, että päsmäröit liikaa?

Vai onko jotenkin ujo, eikä tohdi sanoa, että edetään vähän rauhallisemmin?

En mää tiiä, heittelin vaan ideoita kun kerran kysyit?

Vierailija
8/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdotellut tapaamisia tai vähän puolin ja toisin.mut enimmäkseen hän on illalla soitellut ja tahtonut minut sinne ja saunomaan.

rästissä on hommia,ainakin laskutushommat mitä tiedän. tekee päivisin eri hommaa ja lisäksi on toi rakennusurakointi hommat.

Vierailija
9/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä se kulloinkin on parkissa kuin mieheen itseensä. Mies on selittänyt tilanteensa, miksi valehtelisi? Jos kysyt, kysy suoraan, älä kieroile.

Vierailija
10/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oletan kyllä että hän omalle pihalle jättää autonsa kun tulee kotiin.

todellakaan en tiedä mitä uskoa..

Vierailija
11/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta piisaa mutta luottamusta ei ole...hmm

Siis jos mies sanoo sulle että rakastaa sua, niin se ei kelpaa vaan epäilet kuitenkin ja kyttäät missä menee.

Vierailija
12/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA.

Kokoajan epäilys päällä, että kenen kanssa se mies nyt puhuu/tapaa/liikkuu/nai. No nyt se ei enää tykkää munsta kun se ei soittanut mulle tänään kuudetta kertaa.

Vierailija
13/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi yötä myöten olla töissä.

Mutta voi olla niin, että mies on alkanut haluta vähän hidastaa tahtia, kun olette niin tiiviisti olleet yhdessä tai sit miehen kiinnostus on alkanut hiipua. Jotenkin vain tuntuu siltä. Ihan oman kokemuksen perusteella mitä minulle on miehet joskus sanoneet (just toi, että kyllä mä rakastan ja en mä ole sua hylkäämässä mut mulla on nyt vähän kiireitä...just joo)

Toivottavasti olen väärässä mutta älä liikoja utele häneltä asioista, malta olla soittelematta liikaa ja älä kyttäile toisen talon edustalla(ei kauhean fiksulta kuulosta jos jo nyt ei luota toiseen)

Vierailija
14/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna miesraukan olla vähän rauhassa. Naiset usein hössöttävät miehen pois luotaan juuri tuollaisella takertumisella.

Vähemmästäkin alkaa jo ahdistaa. HUH HUH

Vierailija
15/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siskoni luolta ajeleskelin kotio ja OHIMENNEN tarkastin onko miehen auto paikallansa". Jo, tuo kertoo että neurotigue asialla.

Siis tyyppi on käynyt kyttäyskierroksella, voi sen suoraankin sanoa eikä mitään siskon luolta..hah haa.

Kuukauden tuntenut ja nyt jo hermoheikko vaikka toinen suoltaa rakkauttaan...

Vierailija
16/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee takaisin tekee töitä. Ei välttämättä ole vielä puolen yön aikaa kotona.

Raksalla ei välttämättä kuule puhelinta. Jos käytttää jotain konetta. Kädet voivat olla myös likaiset eikä viitsi puhelinta sotkea.

Suosittelen että nyt mietit itse kuinka mustasukkainen olet. Mies tekee jatkossakin noita töitä.

Vierailija
17/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei saa enää töitäkään tehdä, saatikka tapailla muita naisia. Relatkaa hei. Te ette oo maailman napa.