Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä viipyy joka keväinen koirankakka jeesustelu

Vierailija
10.03.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä vikisijät tuskin ovat mitään hiirulaisia, ennemmin persjalkaisia tanttoja kun eivät osaa väistää.

En vain täällä Turussa ainakaan kävele koskaan kakkoihin. Ehkä täällä vain siivotaan jalkäkäytävät keväällä toisin kuin siellä jossain metsässä. Myöskin olen ollut huomaavinani, että ne paskat ovat siinä jalkakäytävän reunassa jos ovat ja useimmiten jo penkan puolella. Mitä hiton hiirulaisia te olette kun siellä kävelette. T: 5

kerropa asuinalueesi. Lyön vaikka vetoa, että kun lumet sulavat, totuus valkenee sinulle. Keskellä jalkakäytävää ovat, valtaosa.

Vierailija
2/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimittäin jokakeväinen koirankakkajeesustelu.

Minua ainakin ällöttää, kun täällä stadissa on kevyenliikenteen reiteillä paskaa tai pissaa metrin välein. Kuvittelevatko koiranomistajat, ettei lumi ikinä sula?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi alkoi laskea koirankakkoja, pääsi yli kolmeenkymmeneen parin sadan metrin matkalla. Ne niin kivasti pisti silmään siitä valkoiselta lumelta.

Kyllä se keskustelu tästä piristyy kun lumet alkaa sulamaan

Vierailija
4/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammalle kuin av-lapsellekin. Oiken kyyläämällä kyylää ja laske. Ja Jeesuskin on iloinen kun taas sai uuden kylkiäisen nimeensä yhdistettynä.

Vierailija
5/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkareille ei ole nyt aikaa.

Vierailija
6/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä näkyy on pahasta. Ihmisen tuottama sonta ja saaste ei haittaa kun on näkymätöntä. Koirankakka on perkeleistä pahin.

Se on nimittäin jokakeväinen koirankakkajeesustelu. Minua ainakin ällöttää, kun täällä stadissa on kevyenliikenteen reiteillä paskaa tai pissaa metrin välein. Kuvittelevatko koiranomistajat, ettei lumi ikinä sula?

Vierailija
7/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isoja, elämänmittaisia ongelmia. Ja sitten liuta pieniä harmituksen aiheita.

Meinaatko, että sinä ja muut koiranomistajat saatte kakattaa koirianne minne tahansa ja jättää paskat siivoamatta vetoamalla siihen, että on maailmassa isompiakin ongelmia?

No onhan sitä sotia ja nälänhätiä, mutta jos tuota logiikkaa alat käyttää, niin et saa sinäkään valittaa sitten enää yhtään mistään.

Vierailija
8/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä näkyy on pahasta. Ihmisen tuottama sonta ja saaste ei haittaa kun on näkymätöntä. Koirankakka on perkeleistä pahin.

Se on nimittäin jokakeväinen koirankakkajeesustelu. Minua ainakin ällöttää, kun täällä stadissa on kevyenliikenteen reiteillä paskaa tai pissaa metrin välein. Kuvittelevatko koiranomistajat, ettei lumi ikinä sula?

Jos alkaa ihmisen kakkaa olla, niin varmasti sanon siitäkin. Joten mikä olikaan pointtisi? Että saat elää kuin pellossa rakkisi kanssa, kun onhan sitä saasteitakin?

Vierailija
9/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain täällä Turussa ainakaan kävele koskaan kakkoihin. Ehkä täällä vain siivotaan jalkäkäytävät keväällä toisin kuin siellä jossain metsässä. Myöskin olen ollut huomaavinani, että ne paskat ovat siinä jalkakäytävän reunassa jos ovat ja useimmiten jo penkan puolella. Mitä hiton hiirulaisia te olette kun siellä kävelette.

T: 5

Vierailija
10/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa ihmisen kakkaa olla, niin varmasti sanon siitäkin. Joten mikä olikaan pointtisi? Että saat elää kuin pellossa rakkisi kanssa, kun onhan sitä saasteitakin?

Vierailija
11/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että se mikä näkyy siitä valitetaan. Urpo

rassaa enemmän silloin, kun sitä joutuu väistelemään kuin silloin, kun se on jätevedenpuhdistamolla tai kompostoitumassa.

Vierailija
12/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain täällä Turussa ainakaan kävele koskaan kakkoihin. Ehkä täällä vain siivotaan jalkäkäytävät keväällä toisin kuin siellä jossain metsässä. Myöskin olen ollut huomaavinani, että ne paskat ovat siinä jalkakäytävän reunassa jos ovat ja useimmiten jo penkan puolella. Mitä hiton hiirulaisia te olette kun siellä kävelette. T: 5

Asun myös Turussa, mutta kyllä täällä niitä paskoja on myös jalkakäytävällä, eivät todellakaan rajoitu mihinkään penkkaan. Ei pienemmät koirat edes ylety kipuamaan paskalle puolimetriselle ja kapealle penkalle, kyllä ne tortut väännetään penkan viereen eli jalankulkualueelle.

Vierailija
13/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä vikisijät tuskin ovat mitään hiirulaisia, ennemmin persjalkaisia tanttoja kun eivät osaa väistää.

Vierailija
14/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämä olikin reviirikeskustelu. :P

Vierailija
15/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämä olikin reviirikeskustelu. :P

Kyse on siis siitä alasta, jolla kävelijät yleisesti kävelevät.

Vierailija
16/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa asuinalueesi. Lyön vaikka vetoa, että kun lumet sulavat, totuus valkenee sinulle. Keskellä jalkakäytävää ovat, valtaosa.

Vierailija
17/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti te ja teidän jalankulkualueenne. Siirtykäähän nyt vähän kauemmas sieltä reunasta, rohkeasti vain.

Vierailija
18/18 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä jalkakäytävää my ass. Ihan oikeasti te ja teidän jalankulkualueenne. Siirtykäähän nyt vähän kauemmas sieltä reunasta, rohkeasti vain.

Kun lumi sulaa, siitä jalkakäytävän ja tien välistä poistuu metrin verran massaa. Lumivallin jalkakäytävän puoleisella sivulla pääosin olevat läjät sulavat siihen metrin päähän tien reunasta = keskelle jalkakäytävää. Osa on jo NYT siinä jalkakäytävällä, koska ikävä kyllä osa rakkien omistajista on kaltaisiasi idiootteja, joiden mielestä paskoa voi minne vaan ja on vaan asennevamma, jos ei tykkää kaapia jöötiä kengänpohjistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän