Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin lapset huutaa...

Vierailija
09.03.2010 |

En tiedä, kehtaako sanoa rappukäytävässä naapurin yh-isälle, kun sen poisa (ala-asteikäinen) pitää aivan julmettua meteliä kavereineen iltapäivisin...osa on kyllä vanhan kerrostaloasunnon (Hki) huonojen äänieristysten syytä, aivan varmasti. Olen siitä huomauttanut isännöitsijälle useaan otteeseen (siis äänieristyksestä, en noista lapsista).

Tänäänkin olen nyt 2 viimeistä tuntia kuunnellut jotain monsterien huutoa: AAARRGGH, MÄ TAPAAAAAN SUUUT, AAARRGGHHHH KUOLE, KROKOTIILI... :DDD Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti huutavat tosi kovaa, ja täällä ei voi edes radiota kuunnella, kun metakka raikaa... :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi sun oli mainittava, että isä on yh?

Vierailija
2/4 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olis sanonut vaan että isälle, niin olisi kysytty että miksei äidille voi sanoa, vai mitä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olis sanonut vaan että isälle, niin olisi kysytty että miksei äidille voi sanoa, vai mitä..?

Vierailija
4/4 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä, vaikka sen yh:n mainitsikin? Ei.

Mutta asiaan. Tiedän, miltä tuntuu. Meilläkin aina naapurin lapset mekastaa (tai naapurin keittiössä paiskovat laatikoita) ja aina meidän lapsen päikkyaikaan. Paha vaan mennä toisille sanomaan, että ette saisi viettää normaalia elämää päiväsaikaan. Tilanteelle ei siis voi mitään ainakaan täällä. Mutta sellaista se on, rivi- ja kerrostalo elämä...