Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt olla jo kestotilaaja, jotta olisi saanut esim. Glorian tai Saran, joten ei hyötyä tällä kertaa.

Vierailija
2/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä etu on varattu vain kestotilaajillemme!

Näytelehden tilaaminen vaatii asiakasnumeron täyttämisen tätä sivua edeltäneellä tarjoukseenkirjautumissivulla. Tällöin nimi- ja osoitetietosi ovat kätevästi esitäytettynä viereisissä kentissä.

Ilman kirjautumissivulle täytettyä asiakasnumeroa tehtyihin näytelehtitilauksiin emme lähetä lehteä."

Lomakkeen toki olisi pystynyt täyttämään ja lähettämään, mutta lehteä eivät lupaa lähettää.

t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä etu on varattu vain kestotilaajillemme! Näytelehden tilaaminen vaatii asiakasnumeron täyttämisen tätä sivua edeltäneellä tarjoukseenkirjautumissivulla. Tällöin nimi- ja osoitetietosi ovat kätevästi esitäytettynä viereisissä kentissä. Ilman kirjautumissivulle täytettyä asiakasnumeroa tehtyihin näytelehtitilauksiin emme lähetä lehteä." Lomakkeen toki olisi pystynyt täyttämään ja lähettämään, mutta lehteä eivät lupaa lähettää. t. 3

Toivottavasti tulee kuitenkin!

Vierailija
4/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä etu on varattu vain kestotilaajillemme! Näytelehden tilaaminen vaatii asiakasnumeron täyttämisen tätä sivua edeltäneellä tarjoukseenkirjautumissivulla. Tällöin nimi- ja osoitetietosi ovat kätevästi esitäytettynä viereisissä kentissä. Ilman kirjautumissivulle täytettyä asiakasnumeroa tehtyihin näytelehtitilauksiin emme lähetä lehteä." Lomakkeen toki olisi pystynyt täyttämään ja lähettämään, mutta lehteä eivät lupaa lähettää. t. 3

Toivottavasti tulee kuitenkin!

Vierailija
5/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lehtiä ystävilleni, äidilleni ja itselleni.

Ihana päivänpiristys jonakin päivänä kolahtahtanee postiluukusta.

Vierailija
7/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vaan lehdet tuleen !!

Vierailija
8/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tilasin:

Sara

Gloria

Glorian ruoka&viini

Pojalle 5v.:

Autobild

Ehkä tilaan kummitytölle 5v.:

Prinsessa

Vierailija
9/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lehtiä ei toimiteta, ellet ole etusivulle laittanut jotain asiakasnumeroa tms. jospa teillä on adblocker eikä se teksti näy sen takia

Vierailija
10/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sitoudu mihinkään tilaamalla sen?

Siiä ei nimittäin sanota niin.

Vierailija
11/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vähän myöhemmin soitti lehtimyyjäsetä, jankkasi ja jankkasi mua tilaamaan kyseistä lehteä, kun "onhan mun ollut pakko siitä pitää kun oon kerran tilannut näytenumeronkin", ja että "eihän hänkään,nelikymppinen setä,tilaa vaikkapa Eevaa jos ei se kiinnosta", oli sitten tosi töykeä ja löi lopulta luurin korvaan. En oo sen jälkeen tilaillut ilmaisnumeroja kun noi lehtimyyjät olettaa sen sitten velvoittamaan lehden tilaukseen.

Vierailija
12/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne näytti hieman epäilyttäviltä(?)

Vierailija
13/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vähän myöhemmin soitti lehtimyyjäsetä, jankkasi ja jankkasi mua tilaamaan kyseistä lehteä, kun "onhan mun ollut pakko siitä pitää kun oon kerran tilannut näytenumeronkin", ja että "eihän hänkään,nelikymppinen setä,tilaa vaikkapa Eevaa jos ei se kiinnosta", oli sitten tosi töykeä ja löi lopulta luurin korvaan. En oo sen jälkeen tilaillut ilmaisnumeroja kun noi lehtimyyjät olettaa sen sitten velvoittamaan lehden tilaukseen.

Jättäkää täyttämättä se puhelinnumerokohta, eihän näytenumeron lähettämiseen teidän puhelinnumeroa tarvita!

Vierailija
14/14 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lehtiä ei toimiteta, ellet ole etusivulle laittanut jotain asiakasnumeroa tms. jospa teillä on adblocker eikä se teksti näy sen takia

Kyllä mä nyt sen tekstin näin, mutta intoa piukassa en oikeesti vaan tajunnut sitä aiemmin. Ihmismieli on hassu. No, onneksi meni hukaan vain hetki aikaa ja vähän turhaa toivoa!