Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaako tuo vauvajuttu?

Vierailija
09.03.2010 |

minua ainakin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee ja mietityttää kuitenkin.

Lisäksi tunnen iloa siitä, että vauva löytyi kunnossa, mutta myös surua ja vihaa sen tekijää kohtaan.

Ehkä kuitenkin päällimmäisenä on myötätunto omaisia kohtaan.

Vierailija
2/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olla itse ulkona, jos ulos jättää vaarojen armoille?

ei ahista ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois oikeesti joku lapsikaappausjuttu ollut tuollaisella asuinalueella ja vieläpä Varkaudessa...

Nyt taitaa kumminkin olla yksittäisen hullun tekemisistä kyse.

Vierailija
4/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee fyysinen paha olo, kun ajattelen sitä pientä, puolustukyvytöntä vauvaa ja mitä hänelle on tehty.

Pienten lasten vilpittömyys ja avuttomuus herättää minussa suurta empatiaa ja "sääliä". Mutta se nyt varmaan on terveen aikuisen ja etenkin äidin merkki.

Vierailija
5/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi käsittää miksi joku tuollaista tekisi. Täytyy olla sairas ihminen.. En myöskään ymmärrä näitä, joiden mielestä lapsen pitäisi nukkua aina sisällä ja saisi nukuttaa päiväunille ulos vaunuihin. Meillä ainakin tyttö nukahti päiväunille helpommin ulos kuin sisälle.

Vierailija
6/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivaikuta ulkonanukuttamiseen, koska näen vaunut koko ajan nytkin. Toivottavasti vauvapololle ei jää mitään traumoja.

Vierailija
7/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse uskon että syyllinen löytyy lähipiiristä. Mielenkiinnolla odotan mikä oli totuus tapahtumasta. Jos todella joku tuntematon ohikulkija, kyllä sitten alkaa ahdistaa.

Vierailija
8/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutan omat lapseni parvekkeella.

Vierailija
9/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ihan kamalalta ajatella sitä pientä siellä lumessa ja erityisesti sitä hetkeä kun se joku sekopää mielipuoli on peittäny sen kasvot. tärkeintä on että vauva löytyi ja on elossa mutta sellainen hätä on varmasti jättänyt pieneen vauvaan jäljen. tuntuu etten pysty keskittyä mihinkään ennen kuin juttu selviää. en tiedä mikä olisi "tarpeeksi paha" rangaistus tekijälle, toivottavasti kärsii teostaan koko loppu elämänsä.

Vierailija
10/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisia?

ihan toiselta puolelta Suomea, eikä minulla ole vauvaikäistä, isompia kyllä.

jotenkin niin karua jättää vauva lumen alle, ehkä siksi vähän häiritsee tämä. ahdistaa oli ehkä vähän liian raju sana, niinkuin joku totesi.

t.ap

Vierailija
11/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lapsi löytyi kunnossa ja toivon, että tekijä löytyy.

Mietityttää ja saa kieltämättä spekuloimaan syyllisiä ja syitä, arvoituksellinen juttu. Henkilökohtaisesti ei niin pahalta tunnu, yksittäistapaus eikä tuttu lapsi, omat lapset paljon vanhempia. Jos olisi vauva, niin ehkä tuntuisi pahemmalta. Luulen kyllä, että silti uskaltaisin nukuttaa ulkona.

Vierailija
12/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä miksi, kuka eikä miten. Sit unohtuu, että maailma on täynnä arvoituksia eikä mun ole tarkoitus kaikkea tietääkään eikä tämäkään juttu mulle edes kuulu millään lailla.

Kai se vaan on inhimillistä tuntea voimakkaasti, kun tapauksen uhrina avuton kolmekuinen ja sitten nuo avoimet kysmykset herättävät näköjään vähän sairaalloisenkin uteliaisuuden.