Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmeno rv 9, alkoi eilen ja tosi rankka kokemus

Vierailija
09.03.2010 |

olen juossut koko yön vessas ja paketti siteitä mennyt.alkoi eilen verisel vuodol, yön aikana tosi runsasta, eli 2sidettä mut läpi menee ja vaatteet ja lakanat vaihtoon?mietin et kun eilen lääkäris sanoi et heti takas jos vuoto hallitsematonta?onkohan tämä jo sitä, suihkus tuli kauheasti hyytymiä ja mies auttoi lattian siivoamisessa. kivut suht kovia ajoittan ja tuntuu jälkisupisteluilta!olen 4lapsen äiti jolla ei aikasempia km!kaikille saman kokeneille haleja!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa kuvailustasi päätellen.

Vierailija
2/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilme.keskenmeno, mutta se täytyy ajatella että luonto järjestää näin, alkiossa jokin vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto ei ollut todellakaan noin rajua, mene lääkäriin. Mä pärjäsin täysin siteillä ja vuoto supisteli lähinnä vessakäyntien yhteydessä.

tsemppiä, nyt mulla rv13

Vierailija
4/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin äsken päivystykseen ja sanoi että vuoto on ekana päivänä tosi runsasta. Ja runsaampaan kun menkois, ja sanoi et voin mennä jos tuntuu että vuoto hallitsematonta.sitten jos menen ja vuoto jatkuu tekisivät ehkä kaavinnan. Mutta sovimme et seuraan tilannetta kotona, ja sitten voin mennä suoraan sinne jos en pärjää?

Vierailija
5/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoittani ap! Voimia sinulle.

T:saman kokenut:(