Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se valehteleva mies manipuloi minua.

Vierailija
08.03.2010 |

Esim. sanoo, että minä aina tulen olemaan pettäjä ja huora ja tulen pettämään kaikkia (kyllä kai itse tiedän mitä tulen tekemään). Olen kyllä miestäni pettänyt ja ollut pitkään kertomatta asiasta. Toisaalta en ole asioita voinut hautaan viedä.

Ja sanoo, että minun nuo petokset ovat olleet tuhat triljoona kertaa pahempia kuin hänen valheet. Voiko noita edes vaakakuppiin laittaa; Minusta tuollainen valehtelu, mitä mies tekee on sairasta.

On pari avoinna olevaa kysymystä, jotka voisin anopille soittamalla selvittää -valehteleeko mies, mutta mies on sanonut, että ajatteleppa miltä se kuulostaa, jos soitan hänen äidilleen "Onko hänen serkkunsa ollut vankilassa" (niin tuo on yksi esimerkki) _mitä siitä onko hän tuon valehdellut? Vai onko se tosiaankaan "mitä siitä". Jos mies nyt hakee minusta eroa, niin varmalla soitan ja kysyn. Tekisi mieli melkein ottaa hänen työkaveriinsa yhteyttä ja kysyä mitä mieheni on meistä kertonut (tiedä vaikka sanonut ihan toista kuin mitä me ollaan!). Anoppiin otan ainakin, jos alkaa hakemaan minusta eroa ja sitten pariin muuhunkin tyyppiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla