Uskovat, rukoillaan kaapatun vauvan ja perheen puolesta.
Toivottavasti tilanne laukeaa pian ja vauva pääsee perheensä luo!
Kommentit (18)
ja joku tekisi siellä jotain konkreettista.
Pidetään silmät auki ja tehdään jotakin konkreettista.
rukoillessa, tai oikeastaan sen jälkeen mieleen asioita, joita voin konkreettisesti tehdä. Rukoillessa hiljentyy kuuntelemaan. Maailmassa toimii Jumalan ja ihmisen yhteistyö.
Kaikki voivat tehdä jotain konkreettista! Minä laitoin uutisen heti Facebookiin kun minulla on tuttuja, jotka ovat asuneet Varkauden lähellä.
rukoillessa, tai oikeastaan sen jälkeen mieleen asioita, joita voin konkreettisesti tehdä. Rukoillessa hiljentyy kuuntelemaan. Maailmassa toimii Jumalan ja ihmisen yhteistyö.
Kaikki voivat tehdä jotain konkreettista! Minä laitoin uutisen heti Facebookiin kun minulla on tuttuja, jotka ovat asuneet Varkauden lähellä.
Oletko ajatellut, että tuohon on ihan itsesuggestiota, meditaatiota. Mitään tekemistä jumalan kanssa. Ai jumalan ja ihmisen yhteistyötä on tuo lapsen kaappauskin.
Mutta tämä on kyllä vakava tilanne, älkää sotkeko jumalianne tähän. Tai jokainen voi tykönään tehdä mitä vain.
presidentti kehotti suomalaisia rukoilemaan. Miksi nyt ei saisi rukoilla? Ei siitä mitään "huonoja viboja" aiheudu. Jos Jumala on, hän voi puuttua ihmeellisellä tavalla peliin. Vaikkapa komentamalla hullua kaappaajaa kääntymään takaisin ja estää tekemästä vauvalle pahaa.
Hyvä se on hiljentyä, jos siitä saa ajatuksia ja voimaa toimia. Ole sinä uskomatta ihan rauhassa.
Oletko ajatellut, että tuohon on ihan itsesuggestiota, meditaatiota. Mitään tekemistä jumalan kanssa. Ai jumalan ja ihmisen yhteistyötä on tuo lapsen kaappauskin.
Mutta tämä on kyllä vakava tilanne, älkää sotkeko jumalianne tähän. Tai jokainen voi tykönään tehdä mitä vain.
presidentti kehotti suomalaisia rukoilemaan. Miksi nyt ei saisi rukoilla? Ei siitä mitään "huonoja viboja" aiheudu. Jos Jumala on, hän voi puuttua ihmeellisellä tavalla peliin. Vaikkapa komentamalla hullua kaappaajaa kääntymään takaisin ja estää tekemästä vauvalle pahaa.
antoi mielipuolen kaapata vauvan? Miksi?
antoi mielipuolen kaapata vauvan? Miksi?
Täällä rukoillaan vasta siepatun vauvan ja hänen perheensä puolesta.
maailmassa kuolee NÄLKÄÄN noin 30.000 LASTA JOKA PÄIVÄ, ja teidän jumalaanne kiinnostaa kaapattu varkautelainen vauva????
Jokaisen tulee nyt pitää silmänsä auki ja ilmoittaa poliisille jos epäilyttävää tyyppiä on näkynyt noilla kulmilla.
Prayer: How to do nothing and still think you’re helping
Rukoilu: Kuinka olla tekemättä mitään ja siltä luulla auttavansa
http://theframeproblem.wordpress.com/2008/04/06/prayer-how-to-do-nothin…
- Lapsi voi kohtalaisen hyvin. Tässä kävi hyvä tuuri. Jos joku korkeampi voima on olemassa, niin tässä se oli mukana, vanhempi rikoskonstaapeli Tuomainen sanoo.
- Lapsi voi kohtalaisen hyvin. Tässä kävi hyvä tuuri. Jos joku korkeampi voima on olemassa, niin tässä se oli mukana, vanhempi rikoskonstaapeli Tuomainen sanoo.
Tai sitten jumalan mielestä nälkään kuolevat lapset on vaan jotain pakanoita jotka on yhtä arvokkaita kuin koirat ja pulska vauva varkaudesta on pelastamisen arvoinen
jos ei rukoile, eikä sun jumala auta niitä?
tuskin "ei uskovaiset" toivo mitään pahaa pienelle.
Todellakin rukoilen...Toivottavasti auttaa...
Ei siitä ainakaan haittaa ole.
t. ap