Kuinka monta päivää kärsitte supistuksista, jotka ei koventuneet
ennen ku synnytys alko?Mulla menossa jo varmaa neljäs päivä ja ei kovene ei.
Kommentit (8)
Torstaina terveydenhoitaja teki sisätutkimuksen ja kohdunsuu ärtyynty... torstai-iltana sairaalaan... poika syntyi perjantaina =)
jos seksi vielä maistuu niin eiku hommiin..Tai itse räpläile sitä
ja ei auttanut mikään (ei seksi, sauna, siivous) tai no siivota ei edes pystyny, ku sattu niin paljo. Sitten ne alkoi muuttua siis ihan sietämättömiksi ja kirosin sohvalla miehelle, että nyt soitan sairaalaan ja sanon että tulossa ollaan en kestä enää ja ylösnoustessani meni vedet lattialle. Sitten supparit tuli 3 min. välein vielä kauheampina, mutta ehittii onneksi sairaalaan asti :)
Kyllä se sieltä ulos tulee, mutta jos olo oikeasti ihan kestämätön, niin sairaalaan vaan; aina se tutkiminen vähän auttaa..
ku tulee ahdistava olo. Mitenkä mä nyt ite sitä räplään=) aiheuttamatta jotain katastrofia?
itse harrastin tuota kuopuksesta ja melko nopea synnytys itsessään olikin.En nyt sano että tuon takia, mutta saatoihan se nopeuttaa asioita.Nyt rv 38+5 ja en oo jaksanut sitä räplätä, ainakaan vielä Aivan niin nopeaa synnytystä en toivokaan kuin viimeksi,hyvä kun itse ehdin mukaan:D
joita seurasin 4h. Eivät antaneet lupaa lähteä laitokselle mutta soitin uudestaan ja ilmoitin että tulen nyt. Seurantaa ja yöksi mentiin kotiin. Yöllä alkoi "kunnolliset" jolloin lähdettiin uudestaan. Vaan eipä ne kipeämmätkään synnytystä edesauttaneet. Kalvot puhkaistiin jolloin päästiin tosi hommiin. Mutta mulla viikkoja tuolloin 41+6 joten käynnistetty olis joka tapauksessa parin päivän päästä.
kesti kaksi päivää ja luulin, ettei koskaan muutu muuksi... Kyllä ne sitten yosi nopeasti muuttuivatkin ja homma lähti vauhdilla oikeasti käyntiin! Tsemppiä!!