Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö/Tekikö kukaan raskaana oleva 3-vuoro/yötyötä??

Vierailija
08.03.2010 |

Onko joku tehnyt?? Miten jaksoit? Teitkö äitiysloman alkuun asti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa tein pelkkää yövuoroa. Olin toki väsynyt mutta helpompaa kun kolmea vuoroa. Ja ennen kaikkea, tulot olivat sen verran hyvät, että sain loistavat mammarahat :)

Vierailija
2/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrisella osastolla sh:na. Muutaman kerran olin molemmissa raskauksissa saikulla (selkä), mutta jaksoin siihen asti että loma alkoi. Pidin kummallakin kerralla kuukauden lomat ennen äitiysloman alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllistä yötyötä. Töissä olin rv 30 asti, sen jälkeen sairaslomalla aina synnytykseen asti. Syy sairaslomaan liitos/ selkäkivut, raskas työ, en esim mahtunut enää auttamaan potilaita vessassa :D :D

Lisäksi vielä supisteli, ja hb oli jatkuvasti alle 100.

Vierailija
4/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein koko raskausajan 3-vuorotyötä. Yövuoroja tein vain 2 peräkkäin normaalin 3-4 sijasta, alkoi tulla pahoinvointia 3 yön jälkeen.

Vierailija
5/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein normaalia säännöllistä kolmivuoroa. nukuin MELKEIN kaiken vapaa-ajan :) jäin pois 2kk ennen laskettua kun muutimme pois. En kyllä olis loppuunasti jaksanu, ruumiillista varastotyötä.

Vierailija
6/8 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuja, iltoja, öitä ja pitkiä päiviä. Öitä oli 1-2 kerralla, ei mitään pitkiä putkia. Sairaanhoitaja olen.

En kokenut vuorotyötä erityisen raskaaksi, tietty valvominen väsytti vähän enemmän. Onneksi sain hyvin nukuttua päivisin, varsinkin kun isojen lasten hoito oli järjestyksessä (olivat päiväkodissa). Mitään vaivoja (verenpaineen nousua tai supisteluja) ei mulle tullut, mutta tää lienee yksilöllistä.

Lopetin työt kolme viikkoa ennen äitiysloman alkua, kun pidin vuosilomia, eli jäin pois töistä muistaakseni rv 32.

Vierailija
7/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen leipomossa töissä ja kyllä tein kolmivuoroa. kaiken muun ajan kieltämättä nukuinkin ja raskasta on. vaatii aika paljon sisua, varsinkin kun itsellä työ olosuhteissa lämpötila on sellaista keskilämmintä ja kesällä kohoaa jopa 40asteeseen.

pidin kesäloman ennen äitiyslomaa

Vierailija
8/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein 3-vuorotyötä äitiysloman alkuun asti. Olen mielenterveysalalla. Yöt oli rankkoja mutta menihän ne..