Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita pihtailijoita?

Vierailija
04.03.2010 |

Kun mennään teatteriin ostetaan halvimmat liput mitä löytyy. Tulevalle vauvalle hankitaan halpoja vaatteita. Kytätään koko ajan tarjouksia. Rahasta ei ole pulaa mutta pihtailu ja varsinkin hyvä tarjous tuo hyvän mielen.

Ainoa missä ei pihtailla on ruoka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä.

PRKL!

Vierailija
2/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä elelen yksin joten se ei ole ongelma. Huomenna on auton korjausvuoro ja se maksu pitää nyt nipistää just ruuasta. Harmittaa kun ostin alkuviikolla yhden vaatteen. se maksoi 19,00e. Sekin pitää nipistää ruuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme osta kalleimpia lippuja tai varaa kalleinta hotellihuonetta / hyttiä laivalla, mutta keskivertojutut.

Samaa koskee paljoltikin kaikkia hankintoja. Hyvälaatuisista vaatteista olen valmis maksamaan.

Vierailija
4/4 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vauvan, taaperon kuin meidän aikuisten vaatteet ostetaan mahdollisuuksien mukaan käytettynä, lisäksi kierrätetään esim. sukulaisten ja ystävien kesken - mutta vain ja ainoastaan hyväkuntoista ja käyttökelpoista, ei mitään nuhjuista ja rikkinäistä. Minä saan siskoltani vaatteita, joita hän ei enää käytä, ja hän saa minulta äitiysvaatteita, joita minä puolestani en enää käytä. Ystäväni antoi minulle vanhan talvitakkinsa, kun sai äidiltään joululahjaksi uuden. Minun vanhani meni roskikseen, oli jo sen verran nuhjuinen ja rikkinäinen. Niin kaupoista ja kirppareiltakin ostetaan vain sellaista, mitä oikeasti tarvitaan, ei heräteostoksia (paitsi jos sen voi syödä) - joskin tarpeita katsellaan myös pitkällä tähtäimellä, ei vain tämän päivän ja huomisen mittakaavalla. Nyt kun tiedetään, että vuoden sisällä tullaan tarvitsemaan esim. lapsille kerrossänky, kytätään tarjouksia, ja ostetaan sellainen, jos saadaan hyvä tarjous, vaikka sitä ei juuri tällä sekunnilla tarvitakaan. Lisäksi tiedän, että molemmille lapsille tullaan tarvitsemaan ensi talveksi uudet ulkoilupuvut, joten kiertelen tässä vaiheessa kirppareita ja alennusmyyntejä etsimässä sopivia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän