Niin tyypillistä vapaaehtoisesti lapsettomilta vinkua palkallisia lomia,
kun äitiyslomaakin kerran saa!
Ettekö tajua, että vauvan ensimmäinen vuosi on useimmiten HYVIN kaukana LOMASTA?
Ei sitä voi mitenkään verrata lomaan, jolloin saa lomailla.
Ja toinen asia on lapsettomien valitus siitä, että lapsen sairauden vuoksi saa olla poissa töistä.
Tervetuloa vain kaikki valittajat meille hoitamaan oksennustautista lasta, minä menen mieluummin töihin.
Jos olette noin kateellisia, hankkikaa niitä lapsia...
Kommentit (3)
aivan sama mitä teet ja missä, kustannuspaikalla sinä et ole etkä tee sitä, mistä sulle maksetaan
aivan sama mitä teet ja missä, kustannuspaikalla sinä et ole etkä tee sitä, mistä sulle maksetaan
Lastenhoitovapaat on olemassa siksi, että lapsia ja töitä ois mahdollista tehdä. Lapsettomilla on täysi oikeus tehdä lapsia ja päästä osallisiksi näistä suunnattomista etuuksista :) Nää lusmuilevien työkavereiden lapset ne maksaa tulevaisuudessa lapsettomienkin eläkkeet - ja ne lapsettomat saa sitä todennäköisesti enemmän kuin lapselliset, koska heille ei tule katkoja työuraan vanhempainvapaiden takia.
Minä myös vaihdan mielelläni oksu-ripulitaudissa olevan lapseni hoitopäivät työpäiviin lapsettoman työkaverini kanssa. Saa ihan vapaasti mennä nauttimaan meille "lomasta".
Minä haluan siinä tapauksessa nauttia eläke-etuuksista, opiskelija-alennuksista, sairauslomista ja sunnuntailisistä vaikken olekaan eläkeläinen, opiskelija, sairas enkä vuorotyössä. Mutta jos joku saa niin mulle kans!!!