Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikä tulee puun takaa!

Vierailija
03.03.2010 |

30 vuotta täytettyään ei tajua kuinka salakavalan lähellä todellinen keski-ikä jo on. Sitä tuntee itsensä ja ulkonäkönsä vielä nuoreksi ja raikkaaksi mutta eräänä päivänä herää todellisuuteen että ikää onkin jo 37 v ja peilistä katsoo jokin vieras, etäisesti lapsuuden äitiä muistuttava täti. Silloin tulee pala kurkkuun. t. nyyhkivä syntymäpäiväsankari

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kohta tämäkin luku vaihtuu. ap

Vierailija
2/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se vaanii kunnes yhtäkkiä hyppää päälle ilman mitään ennakkovaroitusta.

Minäkin vaan yhtenä päivänä huomasin olevani 38 v enkä mikään tyttönen enää.

Kohta varmaan hyppää vanhuus jostain kiven kannon alta ja siinä sitä sitten ollaan ja ihmetellään että mihin se elämä oikein meni =o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse havahduin keski-ikäisyyteeni ekan kerran, kun 40-vuotiaana yritin lukea Pilttipurkkine pientä pränttiä ostaessani hedelmäsoeita esikoiselleni. En enää nähnytkään kunnolla. Sitten syntyikin kuopus ja elämä oli sen verran kiireistä, etten ehtinyt asiaa miettimään.

Uudessa työpaikassa n 2v sitten minua luultiin alle nelikymppiseksi.

Mutta nyt 46v ja olen rupsahtanut... Lisäksi ekaa kertaa elämässäni on tullut alaselkäkipua ja muuta pientä kremppaa.

Apua!!!

Vierailija
4/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toiset vanhenee ulkonäöltään, mieleltään ja ajatuksiltaan nopeammin kuin toiset. Ei ne numerot vaan se todellinen ikä ja miten itse tuntee itsensä.

Mä tunsin aikoinaan 30-vuotiaita, jotka uskoivat jo kuoleman kohta korjaavan ja odottivat eläkettä, vaikka olivat terveitä. Voi raukkoja! Elämää vielä paljon edessä.

Minä ainakin toivon, että jos elän 80-vuotiaaksi olen yhtä eloisa kuin A.Samulin tai joku muu "ei-perusvanhus".

Vierailija
5/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitkä ihmeen suonet oli minun nuoren tytön käsiini tullut. Viimeiset 15v oli ollut niitä ruuhkavuosia, ei ollut paljon ehtinyt omaa naamaa tai käsiä varsinkaan tuijotella.

Vierailija
6/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se tuijottaa elähtäneen näköisenä takaisin peilistä heti herättyäni. Ja suihkun jälkeenkin paljastelee roikkuvia nahkojaan mennen tullen. Varmaan joku sukulainen, näyttää etäisesti tädiltäni...

Vierailija
7/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ihan miellyttävän näköinen hoikka KESKI-IKÄINEN jakkupukunainen, kun vaan olis joku muu kuin minä. Mä vaan halua yhtään olla sellainen!!Voi itku...

Vierailija
8/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutos on tapahtunut ihan 2-3 viimeisen vuoden aikana. Miellan itseni nuoreksi, mutta valokuvat kertovat vahemman mukavan totuuden.

Vm. 73

Vierailija
9/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ikä on menettänyt merkityksen. Ja ne ulkoiset vanhenemisen merkit tulee kaikille ennemmin tai myöhemmin. On ainakin hengissä, sehän se tärkeintä. Enempi harmittaa 40-kymppisenä se mitä on jäänyt tekemättä ja se ettei musta tullut sitä mitä ajattelin nuorena.

Vierailija
10/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viime vuosina olen kuitenkin huomannut, että minusta on tullut "näkymätön". En saa enää katseita osakseni kuten ennen. Kyllähän se tiettyä kaihon tunnetta aiheuttaa.

Vierailija
11/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun viisikymppiset tulevat ihan pokkana tyrkylle, olen 35v ja ihan ikäisteni näköinen. Viisikymppiset miehet eivät oikeasti tajua millaisilta papparaisilta näyttävät kolmevitosen silmissä mutta silti yrittävät meitä eivätkä ikäisiään!

Vierailija
12/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, kyllä viiskymppiset miehet katselee, mutta niitä ei lasketa. :)

Tosin, katseleehan meidän ikäiset miehetkin mielellään 10-15 vuotta nuorempiaan naisia.

Niin, ja useimmat jotka eivät tunne minua veikkaavat iäkseni 31-34 vuotta. Mistään pikarupsahtamisestakaan ei siis liene kyse.

Vierailija
13/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta ap turiset. Olen vanha raihnainen rääkkä, kurttuinen koppleo :-(

Vierailija
14/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurttuinen koppelo. Mutta tiedän kyllä että kyllä se ikääntyminen minuunkin vielä iskee vaikka toistaiseksi naama on ihmeen rypytön.

ja totta ap turiset. Olen vanha raihnainen rääkkä, kurttuinen koppleo :-(

Vierailija
15/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nähnyt monia nuorekkaita nelikymppisiä, joista voi sanoa, että ikäisekseen nuoren näköisiä, mutta en niistä ketään kyllä tosissaan ole kolmekymppiseksi luullut. Vaikka naamassa ei olisi varsinaisia ryppyjä, on iho kuitenkin veltostunut ja ihminen vain on vanhemman näköinen kuin kymmenen vuotta sitten, vaikka olisi miten kireässä kunnossa.

Vierailija
16/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan sarkasmilla tuon sanoin. Pidän itseäni melko nuorekkaan näköisenä. Yleensä minua jopa luullaan alle 30-vuotiaaksi. Numerot eivät aina kerro totuutta. Moni vauva on vaarina syntynyt :-)

Vierailija
17/17 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka todella ovat ikäistään huomattavasti nuoremman näköisiä. Jotkut vanhenevat vasta viisikymppisinä.

kyllä nähnyt monia nuorekkaita nelikymppisiä, joista voi sanoa, että ikäisekseen nuoren näköisiä, mutta en niistä ketään kyllä tosissaan ole kolmekymppiseksi luullut. Vaikka naamassa ei olisi varsinaisia ryppyjä, on iho kuitenkin veltostunut ja ihminen vain on vanhemman näköinen kuin kymmenen vuotta sitten, vaikka olisi miten kireässä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä