Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni lähtee viikoksi isänsä kanssa kanarialle.

Vierailija
03.03.2010 |

Mitä laitan matkaan mukaan? Onko mun tehtäväpakata kamat ja antaa matkarahaa, vai hoitaako pari yötä kuukaudessa poikaa luonaan pitävä isä kaiken paitsi passin? Poikaon 10-vuotias, matkalle mukaan lähtee myös pojan isän uusi vaimo ja taapero.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitte. Eikös ton ikänen nyt sitä paitsi pakkaa itse, vanhemman nyt tietty kontrolloidessa asiaa. Jos poika asuu sinun kanssasi, niin kai vaatteetkin on luonasi, joten kai se nyt on luontevampaa, että pakkaus tapahtuu teillä.

Ja eiköhän toi matkarahajuttukin ole teidän välinen sopimisjuttu.

Kyllä taas täytyy todeta, ettei ole ihmisten oudoilla kysymyksillä kyllä rajaa tällä palstalla.

Vierailija
2/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei mielestäni tarvitse antaa, pojalla on varmaan omaa jolla voi ostaa jotain kivaa jos haluaa reissussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit repussa ois vaan metallica-huppari ja metallica t-paita, ei muuta. Ja matkarahaa en ajatellut laittaa, kun ei musta ole mun tehtävä, mutta onko se tyhmää olettaa isän maksavan kaikki, tiedän että heillä on rahasta tiukkaa ja reissua on suunniteltu kauan. Mutta meilläkin on rahasta tiukkaa ja säästetään kovasti omaan, kesällä tapahtuvaan reissuun.

ap

Vierailija
4/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita viiskymppinen mukaan, niin onpahan jotain.

Vierailija
5/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana tapahtuvat tarvikkeet. Itse toki laittaisin lapselleni mukaan omaa matkarahaa ehkpä mainitun 50€ verran.

Sinä olet lapsen huoltaja joten pakkaat tavarat mukaan niin kuin ilmeisesti teet tapaamisiinkin. Järkeä käteen.

Hienoa että ottavat pojan mukaan matkalle mikään pakkohan ei olisi tuota tehdä.

ps. hyvä kommunikaatio isän kanssa olisi paikallaan lapsen asioihin liittyen

Vierailija
6/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi viemässä neitiämme reissuun uuden perheensä kanssa, niin toki pakkaisin kamppeet (olettaen, että ne olisivat minun luonani), mutta matkan kustannukset jättäisin isälle (jos minulla nyt ei sitten olisi erikoisen hyvä rahatilanne).

Ei voi puolustella, että voisivathan olla ottamattakin mukaan, koska kyllä tämä 10v poika on yhtälailla miehen lapsi kuin uudempi tulokaskin. Lisäksi ovat itse päättäneet reissun tehdä, niin kai sitten ovat laskeneet rahan riittävän. Tuskin se isäkään antaisi ap:lle rahaa, jolla reissata pojan kanssa?? Tai jos on tapana, niin sitten eri asia.

Mutta aiempien kanssa samaa mieltä, että eiköhän nuo asiat pitäisi voida keskustellen sopia lapsen isän kanssa eikä miettiä av:lla.

Vierailija
7/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mieheni ei ota yhteistä poikaamme mukaan uuden perheensä (avovaimo ja tämän poika) kanssa tekemilleen matkoille. Syyksi sanoo, ettei ole varaa.

Samahan tuo minulle on, mutta lapsen puolesta on paha mieli. Toisaalta, mies on muutenkin sulkenut poikansa pois tästä uudesta perheestä ja tapaa tätä vain silloin tällöin hetken aikaa jossain muualla kuin kotonaan, joten olisihan se outoa jos poika otettaisiin matkalle mukaan. Ilmeisesti ei ole toivottu jäsen tässä uudessa perheessä.

Poika on rauhallinen ja hyvä koulussa, oikea kultapoika, muttei isälleen kai kelpaa. Onneksi nyksäni on pojalle hyvä isä.

Vierailija
8/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hieman rahaa myös.

Vierailija
9/9 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kamppeet ku on lähtenyt äitinsä kanssa reissuun (äidiltä on tullut lista tarvittavista vaatteista) ja antanut jopa omaa rahaa väähn mukaan, jotta saa laittaa jotain extraa. Älkää tehkö asioista niin vaikeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi