Mitäs vaatemerkkejä suositte itsellänne te joiden lapsilla on Ticketia,
Polarn O Pyret (tms), Reimatecia, MeToo, Minymo jne kalliimmanpuoleisia trendivaatteita?
Kommentit (10)
"kalliimmanpuoleisia trendivaatteita" vain ulkovaatteissa. pidän niiden ulkonäöstä ja helppoudesta. melkein ostin kevääksi lindexin fix-vaatteet, mutta koska en tiedä millaisia ovat, päädyin kuitenkin popiin. en osta merkin tai hinnan takia.
itse pidän mitä sattuu h&m:stä tai kirpputorilta löytymään, kunhan on mustaa. en tarvitse kirkkaanvärisiä, kalliita teknisiä ulkovaatteita koaska osaan pitää itseni kuivana ja siistinä ulkona, eikä minun myöskään tarvitse katsoa itseäni montaa tuntia päivässä, kuten lapsiani. :)
EN siis pidä lastenvaatteita :D
Omista vaatteista puolet on ostettu käytettynä. H&M taitaa itselläkin olla yleisin merkki, muita on varmaan 1-5 vaatetta enempää per valmistaja. Hilfiger, Motivi, Zara, Global (se Stockan oma), Inwear on ainakin sellaisia joista tykkään.
Lapsella jonkun verran pop:n vaatteita ja yksi ticketin sadeasu. Muuten vaatteet on paljolti h&m, bogi, next, gymboree, mayoral ja elle-linjaa, tietty sitten muitakin juttuja on.
Esprit, Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Lee, Diesel, Milano, Pepe, em. on useita vaatteita per merkki. Näiden lisäksi ihan mitä vain; kirpparista Henkka Maukkaan, Stockan perusvaatteisiin, ihan olen Citymarketistakin joskus jotain ostanut.
Minä itse käytän lähinnä töissä Brooks Brothers, Andiata, jaeger, DKNY. By Malene Birger jne.
Työvaatteita en pääsääntöisesti osta Suomesta.
Kotona sitten jotain Stokkan Global ja H&M.
Lapsille ostan pääasiallisesti popia, mutten orjallisesti. Tykkään niiden laadusta ja väreistä.
Lapsilla on kalliit kosteussuojatut ulkovaatteet ja minulla on vedenpitävät kengät. Sisävaatteissa on joitain kalliimpiakin, mutta enimmäkseen kirpparilta/HM jne.
Itselläni mm: DKNY, Furstenberg, TwentyTwelve (oliko se noin?), Sand, Tiger, Esprit, Zara, Max & Co., Max Mara, sekä paljon pienempiä merkkejä, joita tilaan ulkomaisista verkkokaupoista.
Farkut joko Dieselin tai 7 for Mankindin.nykyään eniten Seveniä.
Ja minymoa, jota en muuten itse ainakaan laske miksikään merkkivaatteeksi..hintakin puolet Reimasta tai juuri Ticketistä.
Itse käytän seuraavia merkkejä: Hilfiger, Guess, Zara, Only, H&M, Peak... Ulkovaatteissa suosin Peak, Halti ja 8848 Altitude :)
Lapsella paljon "keskiverto merkkejä", kuten po.p, ticket ja monet tanskalaiset merkit jne.
Kalleimmat luxusmerkit jäävät kauppaan, en pidä niiden ostoa tarpeellisena.
Itsellä merkkeinä käytössä enimmäkseen esprit, peak, guess ja lisäksi veromodalta / zarasta löydän usein mieleisiä ja omalle kropalle sopivia vaatteita.
Lapsella jonkun verran pop:n vaatteita ja yksi ticketin sadeasu. Muuten vaatteet on paljolti h&m, bogi, next, gymboree, mayoral ja elle-linjaa, tietty sitten muitakin juttuja on.