Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuullut sanottavan, että jos uhmaikä on vaikea, murrosikä saattaa olla helpompi...

Vierailija
03.03.2010 |

pitääkö joillain paikkansa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt aikuisenakaan en pahemmin miehen kanssa riitele. Ja hyvin tasapainoinen olen. Luonne vissiin melko helppo :).

Vierailija
2/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoisella ei oikeastaan koskaan ollut mitään pahaa uhmaikää, toki jotain pientä mutta ei todellakaan hankalaa sellaista.

No, tuli murrosikään ja oli siis aivan kamala. Kärjistetysti voisi sanoa että ei uskonut mitään eikä ketään.

Saa nähdä mitä sitten kun meidän poika on murkkuiässä? Se on uhmaiät käynyt läpi pariinkin otteseen joten toivon todella että murkkuikä ei sitten vastaavasti ole kovin kauhea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhmaa ei oikeastaan ollutkaan, muutama hassu raivari. Murrosiästä muodostui todella vaikea, haettiin lapselle jopa ammattiapua.

Vierailija
4/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(alle 7v.), ollut aivan mahdottomia uhmakohtauksia kokoajan, kuusivuotiaalla ollut koko ikänsä, voi että toivoisinkin että tuo pitäisi paikkansa!!;) Muuten en tiedä miten selviämme.

Vierailija
5/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini mukaan minulla oli helppo uhmaikä, murrosikä vielä helpompi.

Vierailija
6/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosikäinen raivopää joka oli helppo koko pikkulapsiajan. On haettu ammattiapua sillä homma ei ole normaalin murrosiän raameissa. Voimat ovat itsellä ajoittain ihan loppu.

Toinen on ollut helppo pienenä sekä isona. Ei ymmärrä sisaruksen riehumista.

Molemmat murrosiässä tällä hetkellä.

Vierailija
7/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en saanut kotona lapsena tunteita näyttää, joten ne patoutuivat. Olen edelleen tasainen luonne, mutta aikuisiällä ilmenee selittämätöntä ahdistusta. Ehkä lapseni siksi ovat niin mahdottomia, kun annan heille tilaa purkaa itsensä kotona, koska itse en saanut sitä tehdä, ja he kyllä purkavat, tosiaankin! ap

Vierailija
8/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ovat osanneet hakea ammattiapua! Se on mielestäni osoitus välittämisestä. Miltä taholta olette apua hakeneet? ap

Vierailija
9/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorisopsykiatrinen poliklinikka

Vierailija
10/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo oma uhmaikäinen (4v.) on niin hirveä välillä - jospa ei tarvitsisi murrosiässä enää taistella?

No, mulla ei kuulemma ollut edes erikseen uhma- ja murrosikää, vaan olen kuulemma aina ollut yhtä uhmaa ja murrosta, eli mun kohdalla ei kaiketi pitänyt paikkansa.

Vierailija
11/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme olivat kaikki tyynni melkoisia itsepäisiä ja kiukkuisia tenavia tuossa 7-9 vuotiaina. Murrosikä meni upeasti -

Vierailija
12/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiseni on ollut yhtä uhmaa koko ikänsä, sieltä ei edes uhmaikää seasta huomaa kun jokainen päivä on yhtä taistelua ja raivoamista. Ikää nyt 4vuotta. Hänen kohdallaan on voimat niin loppu, että uskon ja rukoilen murrosiän olevan helpompi.

Kakkonen taas on rauhallisempi ja hänellä selkeä uhmaikä nyt näkyy (2v) ja vaikka uhmaa ihan tosissaankin välillä, niin meistä vanhemmista se tuntuu lähinnä hyttysen ininältä esikoisenr aivopuuskiin verrattuna!

Vierailija
13/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ei saa jotain tehdä niin oppi meni perille. Murrosiässä olinkin sitten aivan piru ja kamala.

Johtuu kait siitä, että joko se itsenäistyminen ja omat valinnat tulee kuvioihin mukaan uhmiksella ja jos ei silloin tulee niin tulee sitten teininä ja sitten tuleekin ja kovasti.

Vierailija
14/14 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hankalan lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän