Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cambridge-kuurilaisia?

03.03.2010 |

Aloittelin tuossa 1.3.2010 itse cambridge kuurin, ja hyvin menee. Olo ei ole ollut lainkaan huono, ihmeesti jaksaa touhuta 2v ja 5kk kanssa.Pelkäsin vähän et tulee pää kipeäksi, mutta ei ole onneksi tullut. Ketoosissa ollaan jo.

Saan pusseja tutun mukana (käy itse punnituksissa), täytin vain terveysselvityksen ja sähköpostilla ollaan konsultin kans yhteyksissä jos kysyttävää on.

Onko muita tällä kuurilla olevia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on mitä mainioin,painoa tippunut 2,3 kg maanantaista. Pussiruuissa löytynyt selvät suosikit (5kpl), vain sienikeitto ei mene alas.

Vierailija
2/3 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on tosi hyvä, nälkä ei ole lainkaan ja virtaa riittää kuin pienessä kylässä :) Vatsa on ihme kyllä toiminut ihan hyvin.

Olen nyt ollut 3 pv yhdistetyllä,eli ottanut proteiinia ja kasviksia hiljalleen ruokavalioon mukaan ja syön normaalisti pussiateriat lisäksi.

Paino tippuu edelleen, vaikkakin hitaammin, mutta ihana huomata kuinka vanhat vaatteet alkaa mahtua päälle :)Mittanauha onkin parempi kaveri mitä vaaka, 6cm lähtenyt lantiolta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,aloitin 2 viikkoa sitten lauantaina ja nyt on pudonnut vähän yli 3 kg.Minulla ei ole paljon pudotettavaa,yht.7 kg ja nyt siis vielä nelisen kiloa.Ikää minulla on jo 47 ja pituutta 165 cm.

Olen alusta asti syönyt iltaisin pussien (3 kpl) lisäksi keitettyjä kananmunia+ripaus suolaa 2 kpl,ja nyt tämän viikon olen päivällisellä syönyt jotain lihaa/kalaa 150-200 g ja 100 g kasviksia,ja vielä ne iltamunat päälle.Nyt siis pusseja 2/päivä.Silti paino on tippunut.En halua kovin kitukuurilla mennä,ja helpompaa senkin puolesta,kun saa syödä jotain.

Minkä ikäinen olet ja paljonko haluat pudottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi