Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut surkean seksielämän muuttumaan taas hyväksi?

Vierailija
02.03.2010 |

Tänään oli aamupäivällä ketju, jossa kysyttiin ällöttääkö mies joskus. Minä kuulun myös niihin, joita seksi mieheni kanssa lähinnä ällöttää nykyään. Ajatus seksistä ei ällötä, vaan se millaista se joka kerta on. Mies siis skippaa esileikin tai tunkee suoraan sormen sisälle. En enää koskaan ole valmis kun yhdyntä alkaa, ja yritän mielessäni lämmitellä itseäni kun toinen jo pumppaa täysillä. En enää jaksa oikein sitäkään, on alkanut ällöttää koko touhu. Samalla on loppunut minun taholtani kaikki lähestyminen, koska kaikki tuntuu johtavan suoraan yhdyntään. Miehen kosketus saa minut myös kavahtamaan, ensimmäinen ajatus on "joko taas".

Rakastan miestäni, mutta parisuhteen tämä puoli on kyllä aivan surkea nykyään. Saakohan seksielämää enää paremmaksi? Onko joku onnistunut ja miten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se mies tietää, mikä mättää, jos et puhu asiasta sen kanssa?

Vierailija
2/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ehdi mukaan.

Ja kai se näkee sen, kun jaksaa valittaa seksin vähyyttä. Mutta ei tunnu olevan valmis tekemään mitään muutoksia omaan toimintaansa. Siä paitsi, hirveen vaikea alkaa puhumaan, kun se tarkoittaisi listaa a:sta ö:hön asioisa, jotka on pielessä. Eihän se sitä paitsi pelkästään mun asia ole vaatia jotain tietynlaista...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vois kuvitella, että mies itsekin löytäisi asioita, jotka mättää. Ei se ole miehestäkään kivaa panna kuivaa lahnaa, kuvittelisin.

ap

Vierailija
4/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sä siis ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut sen muuttumaan? Kerro vähän siitä.

Vierailija
5/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa vastaava tilanne. Otin asian puheeksi. Lopputulos? Mies totesi, että olet sitten hyvä keksimään selityksiä sille miksi et kostu, kun oikeasti olet frigidi ja kyllä normaali nainen kostuu, vaikka mies ei hiplaakaan.

Aivan täysi dorka äijä muutenkin, siksi onkin eksä.

Kyllä tämä valitettavasti on väärinkäsitys, että seksielämä paranee kun asiat ottaa puheeksi. Näin ainakin omakohtaisen kokemukseni mukaan. jos kemiat puuttuu, ihan sama mitä ottaa puheeksi, ei parane kuitenkaan...

Vierailija
6/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten aiheutti sen etten saanut seksistä mitään irti ja vasta kun aloin saamaan, mies laukesi. Tilanne parani puhumalla ja riitelemällä pari kertaa, samoin aika auttoi.

Nykyään mies jaksaa lämmitellä minua mutta seksi loppuu edelleenkin siihen että hän laukeaa. Vähän aikaa voi hieroa tms. jos on sillä tuulella seksin jälkeen. Pitää itseään kohteliaana miehenä enkä yleensä olisi eri mieltä- mutta olisi mukavaa antautua sellaiseen käsittelyyn, josta itsekin saisi enemmän irti.

Vierailija
7/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli semmonen kuivahko kausi. Vaimo oli hieman haluton ja kärsin seksin puutteesta.

Puhumalla saatiin korjausta tilanteeseen, nykyään vaimo lähtee mukaan lähentely-yrityksiini vaikka aluksi ei niin innostaisikaan. Lopulta hän saa kuitenkin paljonkin nautintoa vaikka toisinaan väsyttää tai muuten ei niin hotsita aluksi.

Jopa puolukkapäivinä nykyään on seksiä vaikka aiemmin se oli no-go.

Vierailija
8/8 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän motto oli; "Mä en anna mitään, mä vain otan". Ja siihen se sitten kaatuikin, kun hän ei antanut mulle seksissä mitään. On se sen verran iso asia ettei kannata huonoon tyytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi