Kivat citykumpparit, mistä?
Mistähän löytyis parhaat valikoimat kumppareita. Kivat nilkkapituiset kevätkumpparit olisi nyt jo tarpeen.
Kommentit (12)
suosittelen. Mekka-kenkäkaupasta ostin omani.
Ostin lokakuussa Mekasta nilkkapituiset Ratia saappaat, olen pitänyt niitä noin kymmenen tuntia ja nyt oikean jalan kenkä on murentunut kummallisesti, vasen on ehjä. Kenkiä olen säilyttänyt sisällä enkä missääm kylmässä varastossa. Aika kallis kokeilu kun vastuu olemattomasta laadusta jäi ostajalle.
Ostin lokakuussa Mekasta nilkkapituiset Ratia saappaat, olen pitänyt niitä noin kymmenen tuntia ja nyt oikean jalan kenkä on murentunut kummallisesti, vasen on ehjä. Kenkiä olen säilyttänyt sisällä enkä missääm kylmässä varastossa. Aika kallis kokeilu kun vastuu olemattomasta laadusta jäi ostajalle.
Itse olen ostanut kahdet Ratian nilkkapituiset "tekstisaappaat". Kummankin parin löysin Prismasta, tosin kahdesta eri liikkeestä. Ekat ostin pari vuotta sitten (2008, Tikkurila) ja tokat vuosi sitten (2009, Järvenpää). Ensimmäisten kohdalla luulin saaneeni ns. maanantaikappaleet mutta kun toisetkin hajosivat alta aikayksikön, tajusin että kyseessä täytyy olla pahemman luokan materiaalivirhe. Tänään näin junassa naisen, jolla oli samalla tavalla riekaleiset Ratiasaappaat. Hän puolestaan oli kuvitellut että ne eivät vain kestäneet metsässä kävelyä koirien kanssa.
Itse olen sitä mieltä, että vastaavissa tilanteissa kannattaa aina antaa palautetta ensisijaisesti myyntiliikkeeseen ja mahdollisesti suoraan valmistajalle. Jos asia ei tästä etene toivotulla tavalla, niin sitten tulee kääntyä kunnallisen kuluttajaneuvojan puoleen jos ei tuote, tässä tapauksessa kumisaappaat, kerran kestä täysin normaalia käyttöä ja säilytystä.
Asiallinen palaute hyödyttää loppupeleissä sekä meitä kuluttajia että valmistajia ja kauppaa. Harmittaa kun en ole itse jaksanut/ehtinyt tehdä asialle mitään. Tällaisissa asioissa kun kannattaisi tietysti toimia mahdollisimman pian, kun on vielä esim. kuitti tallella ja voi pitävästi todistaa että tuote on vasta hankittu. Mutta toisaalta esim. näin törkeän materiaaliirheen kohdalla luulisi löytyvän ymmärrystä ja joustoa.
Terveisin, nimim. "Ratian murtuva brändi"
mustat joissa valkoisia pieniä palloja ja villaresori.
Ostin pari vuotta sitten Andiamosta tai K-kengästä Vagabondin mustat nilkkapituiset kumpparit ja olen tykännyt niistä kovasti.
aivan ihania, siroja nilkkamittaisia kumisaappaita, joissa oli korko ja pieni rusetti jalkapöydän päällä. Niitä oli erivärisinäkin.
Yritin googlettaa ja hakea, mutta en nyt löytänyt.
Ja joo, tästä nyt ei ole paljon apua, mutta siis noin niinkuin vinkiksi, että tällaisiakin on olemassa.
mielestäni parhaimmat. Just sopivan pituiset varret ja kivoja värejä.
niissäon ainakin ollut paljon citykumppareita, ei nilkkapituisia mutta sellaisia puoleen sääreen olevia eri tavoin korsteltuja.
Etolasta ostin =) mahtavia kuoseja siellä
kumpparit..itsellä on nilkkapituiset.. olisiko ollut anttilasta?