G: Jätätkö pizzan reunat syömättä?
Kommentit (25)
Monesti tehnyt mieli ojentaa ihmisiä jotka jättävät!
Katson paheksuen, jos joku leikkaa reunat irti edes maistamatta.
sen harvan kerran kun sallin itselleeni pizsaa syödä, syön joka palan... vaikka kahdessa erässä, mutta syön joka murun ja lautasenkin nuolen jos niikseen tulee.
kun tulee syötyä muutenkin tosi paljon.
ja koska joka tapauksessa en koko pitsaa jaksa, niin mieluummin jätän reunat kuin keskustaa, joka toki on parempaa kuin reunat. Reunat on hyviä joo mutta jos ne olis parempia kuin keskusta, ottaisin pitsan kokonaan ilman täytteitä.
minun ja lasten pizzareunat suurella tyytyväisyydellä. Mitään ei mene meillä hukkaan.
Niin, että on mukana vähän täytettä ja paksu reuna.
En minäkään jaksa kokonaista pizzaa syödä kerralla, siksi en syö kuin kotona.
Ja mua ärsyttää ihmiset, jotka tekee niin!
jos on hyvä pizza syön reunatkin
joskus taas ei ole niin nälkä että jos söisin reunat en jaksaisi koko pitsaa, joten jätän ne.
usein varsinkin ulkomaalaisten pitserioiden reunat on vaan niin pahoja/minkään makusisa että jätän syömättä
lapset syövät ne. Dippailevat sulaan voihin ja pistelevät suuhunsa. Ovat kyllä sairaanloisen lihavia, mutta minkäs minä sille voin, kun on niin hyvät ruokahalut.
voihan on ihan sairaan terveellistä ihmiselle! Anna nyt lasten syödä! ;)
jos en jaksa/muukaan perhe ei jaksa koko pizzaa, loput otetaan mukaan. Just viikonloppuna käytiin pizzalla, ainakin classic pizzassa reunat on niin hyviä, etten raaskisi jättää syömättä. Jätetään mieluumin parin slicen verran ja syödään kotona iltapalaksi.
ystävälläni: hän ei leikkaa reunoja pois vaan syö sen pizzan keskeltä ja jättää sellaisen räävityn kehän jäljelle. Se on kamalan näköinen tapa syödä pizzeriassa. Enää en käykään hänen kanssaan pizzalla vaan valitsen jonkun muun paikan.
mutta jos jätän niin lapset syö ne:)
ystävälläni: hän ei leikkaa reunoja pois vaan syö sen pizzan keskeltä ja jättää sellaisen räävityn kehän jäljelle. Se on kamalan näköinen tapa syödä pizzeriassa. Enää en käykään hänen kanssaan pizzalla vaan valitsen jonkun muun paikan.
ja kaverini taas syö reunat ensin.
jätä. Muutenkin mulla on tapana syödä lautanen tyhjäksi.
ei kyllä syö oma äitinikään, siskoni, hänen lapsensa tai omat lapseni.