Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ipanat alkavat joka iltaisen riekuntansa...argh!

Vierailija
01.03.2010 |

Juoksua ja huutoa. Koko ajan jotain sattuu ja saan olla erotuomarina ja jarruna tauotta.

Haluaisin hetken katsoa vaikka telkkaria, mutta ei prkl, pakko aina nousta oikomaan riekkujia.

Paras olis tietty pistää ipanat pihalle, mutta tuonne räntäsateeseen ei huvita lähteä paimeneen.

Onko teillä muilla vastaavaa ilmiötä havaittavissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yöuni jää tunninkin liian lyhyeksi.

Vierailija
2/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkaa näyttää meno siltä, että porukka villiintyy, mä kerään lapset sohvalle ja luen heille jotain kirjaa, tai sitten pyydän ne leikkimään jotain rauhallista leikkiä, jossa sitten itsekin olen osallisena (jos karkaan paikalta, karkaa mopokin käsistä), tai sitten pyydän lapset pelaamaan mun kanssa jotain peliä tms.

Mutta kaiken a ja o meillä on tuossa vaiheen se, että siihen tarvitaan aikuinen paikalle ja tueksi pitämään homma kasassa. Joskus olen ihan omaa mukavuuden haluani koittanut istua koneella tms. siinä vaiheen, mutta ei se auta kun mennä lasten kanssa tekemään jotain. Toimii siis meillä. En tiedä muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo aikuisen ohjaus tietty olisi ratkaisu sinänsä.

Mä vaan satun olemaan täällä kotona näitten kanssa 24/7 ja esim. matkaoppaat-ohjelman haluaisin nähdä.

No näinhän minä sen vaikken mitään kuullutkaan...huoh : )

t. ap