Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia avioliitossa

Vierailija
01.03.2010 |

En tiedä kenelle puhuisin asiasta, joten kerron teille.

Ollaan oltu yhdessä 17v, kaksi alle kouluikäistä lasta. Päällisin puolin kaikki hienosti, mutta sisällä kiehuu. Aviomieheni ällöttää minua. Ennen hän oli urheilullinen ja piti itsestään huolta, mutta nykyään hän vaan juo olutta ja syö kaiken aikaa. Ei viitsi liikkua, työ vie kaiken ajan. Tekee illat töitä jne. Katselin juuri hänen vartaloaan ja se suorastaan kuvottaa minua. Ei tee mieli edes koskea. Eipä sen puoleen olla harrastettu seksiäkään kuuteen (kyllä, luit oikein) vuoteen.

Ei ole muutenkaan mitään yhteistä kuin lapset ja talo. Ollaan omissa oloissa lasten mentyä nukkumaan eikä edes puhuta muusta kuin pakollisista kuka vie lapset ja kuka hakee, kumpi käy kaupassa jne.

Minulla ei ole enää edes halua parantaa koko suhdetta. Tilanne ahdistaa enkä tiedä mitä tekisin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko miehesi juominen ja urheilun laiminlyöminen silloin ja kroppa muuttui silmänräpäyksessä, vai miten?

Eikö miehesi ole kysynyt syytä seksittömyyteenne?

Vierailija
2/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa haukkua minua. En tiedä miksi seksimme loppui, ei ole koskaan ollut erityisen aktiivista sillä saralla muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aina ollut ei niin aktiivinen seksinharrastaja vai onko tapa ollut vain teidän suhteessanne?

Vierailija
4/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli tosin isompia, osa jo aikuisia. Melkein 30v olivat naimisissa. Sitten mies otti ja lähti. Kyllä, toistakymmentä vuotta nuoremman (tosin ei mikään missimitoissa oleva) naisen matkaan.

Nyttemmin molemmat elävät uusissa liitoissaan onnellisina. Mies jo vuosia, nainen vasta pari vuotta.

Ihan varoitukseksi vaan kerron. Teepä asialle jotain. Vaikka hyväksyt mihen sellaisena kuin on. Niin kuin nyt yleensä tapana on.

Vierailija
5/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kumpikaan mikään seksihirmu ole ollut. En edes muista, että oltais harrastettu muuta kuin jotain lähetyssaarnaaja-seksiä. Joskus oon tainnut ratsastaa, siinä se.

Ap

Vierailija
6/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä ajauduttu todella kauas toisistamme ja tuntuu ettei paluuta enää ole.

Ap

Vierailija
7/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei seksiä kuuteen vuoteen?

Vierailija
9/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi alle kouluikäistä lasta ja seksiä ei kuuteen vuoteen niin miten ne on saaneet alkunsa?

Vierailija
10/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole siis ollut LÄHES kuuteen vuoteen. Vitsit mitä pilkun viilaajia jotkut osaa olla :o

Vierailija
11/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti pariterapiaa. Olette niin syvällä suossa ja kaukana toisistanne, että tarvitsette ulkopuolista apua. Me käymme nyt ja suosittelen ehdottomasti. Pienten lasten vanhempina moni asia unohtuu ja ajaudutaan välillä todella kauas. Sitten sattuu ja tapahtuu pettämistä yms. kun ei jakseta puhua enää mistään. Haetaan sitä minkä voisi saada kotoakin ihan jostain muualta. Menkää terapiaan ja tutustukaa toisiinne uudelleen. Positiivisuuden oravanpyörän kun saa liikkeelle, niin moni asia selviää ihan itsestään. Tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi