Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mäkin alan masentuneeksi.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niillä lääkkeillä ei todellakaan. Ota viinaa.
Alue: Aihe vapaa
Masennuslääkkeet piristää aivotoimintaa ettei olis koko ajan ihan maassa. Rauhoittavat on niitä, joita eräät ottaa saadakseen pään sekasin tai itsensä hengiltä tai ainakin ensiapuun hiiliä juomaan. Masennus itsessään voi panna pään sillä tavoin sekasin, että itsemurha alkaa tuntua järkevimmältä tavalta ratkaista asiat tai et kykene nousemaan sängystä ylös. Mitään kadehdittavaa siinä ei ole. Masennusdiagnoosilla ei saa rauhoittavia "mömmöjä", ahdistuneisuus voi sellaisia vaatia kyllä.