Vaatekeräystä Pietarin lapsille?
Haluaisin antaa vaatteita hyväntekeväisyyteen, koska en raaski heittää poiskaan. Olen käynyt kirppiksellä myymässä, mutta suomalaisille ei näköjään enää kelpaa ellei ole täysin uusia. Tietääkö joku, kerätäänkö jonkun luotettettavan yhdistyksen puitteissa vaatteita ja leluja esim. Pietarin lastenkoteihin?
Kommentit (4)
Tampereen Kalkun varastosta lähtevät valmiiksi lajiteltuina heti kun katastrofialueelta pyydetään. Vaatteita voi lähettää sinne tai vielä Kontti-kirppiksille, katso spr:n nettisivuilta.
Satakunnassa Pomarkussa eläkkeellä oleva diakoni vie vaatteita ja muuta tarvittavaa Venäjän Karjalaan ja Latvian maihin lastenkoteihin ja sosiaaliavustuksina jaettavaksi. Minulla ei ole yhteystietoja nyt, mutta jos sinä tai joku muu tarvitsette, niin haen tiedot.
Suomi-Venäjä-Seura toimittaa humanitääristä apua eri kohteisiin Venäjälle, mm. lastenkoteihin. Olen itse seuran jäsen ja olen myös ollut henkilökohtaisesti apua viemässäkin.
Voit katsoa seuran nettisivuilta yhteystiedot ja ottaa yhteyttä seuraan, jos haluat.
perheeseen, jossa työttömyyttä, vanhemmat opiskelevat, sairautta tai yksinhuoltajalle.
Apua tarvitsevia on kotimaassakin. Miksi lahjoittaa ulkomaille, kun voi auttaa lähempänäkin asuvia perheitä/lapsia?