Hävettääkö sinua gynekologiset tutkimukset?
Kommentit (26)
Mieluumin kuitenkin käyn säännöllisesti tutkimuksissa kuin että tuleekin "puun takaa" joku vaiva.
kun nuori opiskelijapoika punasteli koko tutkimuksen ajan ihan mahdottomasti. Oli hieman vaivaantunut olo!
olenko jotenkin tosi outo,kun mua kyllä hävettää?27v ap
no,onneksi kohta raskaus ohi,sitten on enää jälkitarkastus,sitten ei oo mikään pakko mennä levittelemään
häveliäs ap
Synnytyshetkellä huone oli täynnä ihmisiä ja kaikenlisäksi mulla oli vielä mieskätilö.
Ihminen on ihminen on ihminen, nainen on nainen on nainen. Mitä ihmeen häpeämistä siinä on?
ihan oikeasti miksi sinua hävettää?
siis minua hävettää. hävettää enemmän nyt kun olen synnyttänyt ja alapää jotenkin venähtänyt. mietin esim että pitäisikö raakata siisteyssyystä ennen? mieluiten ainakin naispuoliselle hoitajalle, gynelle.. kyllä hävettää ja nöyryyttää.
Mäkin olen ollut aika häveliäs, mutta kaksosraskauden ja tavisraskauden aikana olen levitellyt koipiani niin monta kertaa, että ei tunnu enää missään. Rutiinia. :o)
kaiken maailman lapsettomuustutkimusten ja -hoitojen + kahden raskauden ja synnytyksen jälkeen ei enää pätkääkään.
ikää 28v. en synnyttänyt vielä. ja gynellä käynyt säännöllisesti 18v kun hain pillerit. miehiäkin lääkärinä. nykyään vaki gyne nainen. ei mikään mailman ihanin rutiini.
Joskaan en nauti tilanteesta, mutta ei hävetäkään. Ihan normaalia välillä levitellä haarojaan lääkärissä ;)
"Älä koskaan häpeä ittees!" Oon koettanu uskoa. Ei kai ny yks gynetutkimus sentään hävetä. Mitä siinä pitäis hävetä? Ettei ole niin kuin muut? Tiedättekö siis, mikä se standardi on? Vai ettei ole "kaunis" sieltä? Kuka sitten on?
Sitä häpeen, jos oon teheny jotain oikeesti tyhmää enkä oo hokannu pyytää anteeks. Mutta omassa kropassa en oo nähny mitään mitä ois syytä hävetä.
no,onneksi kohta raskaus ohi,sitten on enää jälkitarkastus,sitten ei oo mikään pakko mennä levittelemään
häveliäs ap
On aina hävettänyt ja olen sentään jo 35v.
Eihän se mukavaa ole, mutta ei minua hävetä. Mitä häpeämistä on omassa kropassa?
t. 32v. kahden lapsen äiti ja kaiken maailman alapäävaivoja kokenut