Haluaisin mennä hierojalle, mutta pelkään että
pieraisen siinä mahallani ollessa. Onko se miten yleistä?
Kommentit (10)
lähes kaiken nähneet kun/jos tekevät hommaa työkseen.
hieroja oli todennut, että niin käy joskus kun hierotaan tietyistä paikoista. Ei siinä sen kummempaa.
voin vastata, että eipä pierut, finnit, näppylät ja sun muut jutut hierojaa paljoa hetkauta.
Todennäköisesti niihin on hieroja jo niin tottunut, ettei siinä työtä tehdessä edes huomaa mitään tällaista.
Itselläni on ainakin monta pierevää asiakasta ollut ja yhtä mielelläni otan heidät uudelleen käsittelyyni kuin ei pierevät :D
voin vastata, että eipä pierut, finnit, näppylät ja sun muut jutut hierojaa paljoa hetkauta.
Todennäköisesti niihin on hieroja jo niin tottunut, ettei siinä työtä tehdessä edes huomaa mitään tällaista.Itselläni on ainakin monta pierevää asiakasta ollut ja yhtä mielelläni otan heidät uudelleen käsittelyyni kuin ei pierevät :D
on aina takataskussa pyykkipoika :)
Ihan naurettavaahan koko asian miettiminen edes on, mutta mä olen viivytellyt tämän pelon takia hierojalle menemistä.
Pelkään myö sitä, että hieroja naureskelee mielessään puutteelliselle kropalleni... Typerää, tiedän. Siinä ammatissa, kuten aiemminkin jo todettiin, on varmasti nähnyt 'kaiken'.
mutta minua nolottaa silti. Varsinkin jos hieroo perskannikoita niin täytyy oikein nipistää takamusta kiinni ettei pieru pääse. Ja hieroja huomaa heti, että hierottava puristelee persuksia kiinni, eli arvaa, että se yrittää estää pierua. Sekin on noloa.
Vois varmaan mennä ensin siihen lavitsalle nahalleen ja siinä ottaa???
Kun painaa selästä, niin pierua pukkaa.
ja mietin ällöttääkö hierojaa hieroa minua, kuvottaako tms. sillä selässäni on aika paljon pisamia. :(