G: Mistä tappelet miehesi kanssa eniten/pahiten?
Kommentit (15)
vauvan huonosta nukkumisesta ja omasta kroonisesta unvajeesta, vaikka mies on sihen täysin syytön, sillä auttaa paljon öisin. Mies parka, olen ihan kauhea joskus.
MIes kyllä sitten suuttuu minun suuttumisestani ja siinä sitten kiroillaan. Ja olo sen jälkeen on kauhea. :(
SAmoin aika ajoin valitan hänelle, ettei huomioi minua tarpeeksi romanttisessa mielessä. ja sekin keskustelu äityy usein tosi inhottavaksi.
Ihana mies, joka hoitaa ruuat ja lapset ja kaupassakäynnit ja siivoukset!
Ihan kuin omaa tekstiäni olisin lukenut!
Hahhah!! :DD Ilmeisesti meillä ei mitään suurempia ongelmia ole, kun ainoa riidan aihe on minun naamakirjan käyttö, sekä se, miten yleisesti ottaen naamakirjan olemassaolo ärsyttää miestäni.
riideltiin tänään pyykkikorista :D
Myös siivouksesta ollaan väännetty käpälää monet monituiset kerrat, mutta juuri tällä hetkellä on siivous meneillään (pestiin pyykkiä ja avokki siivosi pari hyllyä, eli hitaasti miutta varmasti) joten kaipa sillä on lopultakin hoivavietti herännyt siihen vaiheeseen että viitsii tehdä jotakin tän kämpän eteen. Vielä ku jaksettais tiskata...
Siitä tuo tykkää kanssa mua syytellä, kun joskus satun näkemään unia muista henkilöistä kuin hänestä... (ei varmaan pitäisi siis kertoa sille unistaan muttaku ne on niin kivoja!)
Monessa eri asiassa.
Ei tosin vieraissa käy ainakaan mun tietääkseni.
Olen aina ollut sotkuinen. Nyt kun on lapsi, on lattiat puhtaat mutta tekemistä vielä on.
Olen innostunut käymään komeroita läpi ja yritän lisätä joka viikko huutikseen vähintään 10 tuotetta mutta tekemistä vielä edessä on ja paljon.
Mies on tosi hiljainen, voi mennä monta päivää ettei hän sano mitään, korkeintaan murahtelee hiljaa jos hänelle sattuu puhumaan. Hän ei puhu myöskään tunteistaan, ajatuksistaan, toiveistaan, tarpeistaan, menoistaan, ei ylipäänsä mistään. Jo tiskivuoroista sopiminen on joskus tosi ylivoimaista... ja siitä tulee riitaa, kun yritän saada miestä tajuamaan, että hän voisi edes yrittää keskustella kanssani vaikka siitä tiskivuorosta, ja etten oikeasti pysty lukemaan hänen ajatuksiaan, joten en tiedä, että hän haluaa x-iltana lähteä kavereiden kanssa baariin tms., jos hän ei sitä minulle kerro. Mies yleensä ei siis kerro tällaisesta, mutta sitten jälkikäteen saattaa suuttua, kun hän ei silloin päässyt mukaan kun minä en päästänyt (vaikken koko menosta mitään edes tiennyt).
yleisin riidan aihe on miehen ajan käyttö. Eli siis se, että muut tekemiset tuntuvat menevän jatkuvasti perheen edelle ja vastuu lapsista on ikään kuin yksin minulla.
Juuri näin. Siis mies haluaisi katsella/osallistua toisena miehenä kun nain vierasta miestä.
Mielestäni ajatus on kiva mutta mieheni päähänpistoista on tullut ongelmia ennenkin enkä niihin haluaisi lähteä. Ensin olin hidastelevan suostuvainen harkitsemaan. Mutta kun mies painosti minua naimaan heti vessassa (lapset kotona) netistä etsittyä, vasta kahville tullutta miestä ja sitten lähetti miehelle alastonkuvan minusta vaikka kielsin niin pistin hommaan stopin. Joka viikko saan kuulla ehdotuksia asiasta ja seksiä harrastettaessa saattaa kysyä ajattelenko tätä toista miestä. Vaikka olen moneen otteeseen sanonut että olen loukkaantunut miehen painostuksesta ja siitä ettei yhtään kunnioita tahtoani.
Tästä siis syntyy suukopua useimmiten. Muista ongelmista ei jaksaisi enää edes puhua.
Mies tekee sitä sun tätä, mutta ei tajua, mitä kaikkea kodin siistinä ja puhtaana pitäminen vaatii. Haluaisin vain, että mies antaisi minulle tunnustusta siitä, että hoidan kodin. Ja me molemmat siis käymme töissä.
-kumman elämä on rankempaa (tämä silloin kun olin kotiäitinä ja huolehdin kaikesta ja mies teki paljon töitä, aiheesta päästy kun olen palannut töihin) -minun hajamielisyydestä (perfektionistin tyyppinen mies ei kestä kun mä olen hölmö ja hajamielinen)
aivan samajuttu taalla, varsinkin toi hajamielisyys-asia...
Kiitos, kiva tietaa etta muillakin on tallaista.
Juuri näin. Siis mies haluaisi katsella/osallistua toisena miehenä kun nain vierasta miestä. Mielestäni ajatus on kiva mutta mieheni päähänpistoista on tullut ongelmia ennenkin enkä niihin haluaisi lähteä. Ensin olin hidastelevan suostuvainen harkitsemaan. Mutta kun mies painosti minua naimaan heti vessassa (lapset kotona) netistä etsittyä, vasta kahville tullutta miestä ja sitten lähetti miehelle alastonkuvan minusta vaikka kielsin niin pistin hommaan stopin. Joka viikko saan kuulla ehdotuksia asiasta ja seksiä harrastettaessa saattaa kysyä ajattelenko tätä toista miestä. Vaikka olen moneen otteeseen sanonut että olen loukkaantunut miehen painostuksesta ja siitä ettei yhtään kunnioita tahtoani. Tästä siis syntyy suukopua useimmiten. Muista ongelmista ei jaksaisi enää edes puhua.
fantasiat fantasioina
-kumman elämä on rankempaa (tämä silloin kun olin kotiäitinä ja huolehdin kaikesta ja mies teki paljon töitä, aiheesta päästy kun olen palannut töihin)
-minun hajamielisyydestä (perfektionistin tyyppinen mies ei kestä kun mä olen hölmö ja hajamielinen)