Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume

Vierailija
27.02.2010 |

Täytin juuri 40 v. ja minulla on yksi lapsi 7v., olen eronnut. Nyt olen tavannut uuden miehen, ollaan oltu yhdessä yksi vuosi. Mies on kovin lapsirakas, hänelläkin on jo yksi lapsi avoliitosta 6v.. Välillä minut valtaa aivan mieltön vauvakuume, mutta sitten järki astuu kehiin, ikää taitaa olla jo liikaa. Joka toinen päivä olen eri mieltä asiasta. Mies tahtoisi vielä lapsia, mutta hänkän ei ole varma ryhtyäkkö pikkulapsielämään enää, hän on 42v. Ehkä tällaiset fiilikset kuuluu elää tässä iässä- nyt tai ei koskaan- tyyliin. Parempi kaiketi unohtaa vaan, riskejä on liikaa. Olen kyllä terve, ei ole ylipainoa, eikä muitakaan terveysongelmia mutta silti.Huoh.Kiitos kun kuuntelit.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli täydellinen yllätysvauva, tätini tajusi olevansa raskaana vasta 5.kuulla.

Terve tyttö syntyi, kummityttöni syntyy täyttää tänä vuonna jo 18v

Vierailija
2/2 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saisit puhua vauvakuumeesta ja neuvolassa ammattitaitoista niin kuuntelijaa kuin myös kertovat mm. riskeistä.

Olisi ehkä hyvä keskustella ettei sitten vuosien päästä ala harmittamaan ettei miksei silloin yritetty kun vielä oli mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä