Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko lastesi isä ollut lastenne kanssa vanhempainvapaalla?

Vierailija
26.02.2010 |

Kuinka pitkään? Jos ei niin miksi ei?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoitovapaalla on ollut esikoisen kanssa 7kk.

Vierailija
2/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni pari viikkoa. Käväisin silloin töissä. Muuten olin kyllä hoitovapaalla 3v. asti.

Minä myöskin imetin lastani lähes 2v. asti, eikä se estänyt hetken töissä käymistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän on vaikea järjestää vapaita. Meillä on 3 lasta ja olen ollut kotona jo pian 7 v putkeen.

Vierailija
4/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa oli 6 kk iästä 9 kk ikään. Halusi itse jäädä kotiin ja tarjosi minulle mahdollisuutta töissä käyntiin.

Vierailija
5/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähdin töihin. Oli kotona siihen asti kun poika täytti 2v.

Vierailija
6/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien neljän lapsen kanssa, kunkin kanssa 9kk-12kk. Tosin kaksi noista oli vanhempainvapaista oli vuorotteluvapaita, eli "palkka" parempi.

Vierailija
7/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan ei ole ollut kotona. Meillä tämä on ollut taloudellinen kysymys, minulla ei ollut eikä ole vakituista työpaikkaa.

Vierailija
8/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vakituista työpaikkaa, joten minä kortistossa ja mies vanhempainvapaalla ei ole ollut mitenkään mahdollista.

Vierailija
9/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luokanopettaja ja ollut kesiä lasten kanssa, kun olen itse ollut töissä.

Vierailija
10/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla joko pitkä aika pois tai sitten ei ollenkaan. Mutta molempien lasten kanssa on ollut hoitovapaalla 6kk. Nyt on jo hieman toisenlaisessa työssä ja on hommannut itselleen "kakkosmiehen", niin voi olla kolmosen kanssa sitten ehkä vanhempainvapaallakin, niin minä saan kirjoitettua väikkäriä eteenpäin.

Vierailija
11/17 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies opiskelee. Opinnot olisivat vaikeutuneet, jos olisi ollut poissa kesken luentokauden.

Vierailija
12/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa ensimmäisen kanssa ja toisen kanssa 6kk-12kk.. minulla parempi palkka.

Vierailija
13/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten piti isyyslomat ja puolet hoitovapaista.

Vierailija
14/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt isyyslomaakaan kuin viikon, jonka jälkeen jäin kaksosten kanssa pärjäämään. Perusduunari, jolle työnteko on tärkeätä.

Vierailija
15/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ekat kaksi viikkoa isyyslomalla, piti isäkuukauden kun minä palasin töihin ja jatkoi sen jälkeen vielä 5 kk hoitovapaalla (niin että lapsi oli puolitoistavuotias kun meni kodin ulkopuoliseen hoitoon).

Vierailija
16/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, ollut kaikkien kanssa vanhempainvapaalla 4-5kk, hoitovapaalla useita vuosia ja nyt osittaisella hoitovapaalla kolmatta vuotta putkeen.

Minä olen ollut töissä koko ajan, mutta nyt olemme molemmat osittaisella hoitovapaalla, kun lapset ovat jo koululaisia.

Vierailija
17/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti isyysloman joo, valitsi sellaisen viikon, että kaverit ovat lomalla ja lähti viikoksi alpeille. Kai oli hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan