Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisätutkimus sattuu älyttömästi :(

Vierailija
26.02.2010 |

minulla oli tänään yliaikaisuuskontrolli,jossa minulle tehtiin sisätutkimus. En pidä yhtään sisätutkimuksesta,sillä minuun sattuun aivan älyttömästi. Olen yrittänyt rentoutua ennen tutkimusta,mutta tuntuu silti siltä kuin joku laittaisi puukon sisääni. Lääkäri olisi halunnut edesauttaa synnytyksen alkua venyttämällä kohdunsuuta,mutta minun oli pakko kieltäytyä kivun vuoksi. Olen tosissani,minä todella päästän kivun vuoksi muutaman kyyneleen joka kerta. Voiko tämä kipu johtua raskaudesta?Ennen raskautta en kokenut kipuja ollenkaan gynekologin tutkimuksessa. Onko muilla vastaavaa vai pitäisikö minun mennä lääkäriin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattu viimeksi kun tehtiin, ikinä ennen ei ole sattunut, tuntunut vaan epämielyttävältä.

Mulle sen teki ensin erikoislääkäri, ja se sattu aivan tajuttomasti, sen jälkeen sen teki opiskelija, mikä ei sattunut yhtään. Aloin myös itkemään silloin, se vaan oli niin kamala kokemus mulle, jo sekin sattui kun kyseinen lääkäri kokeili vauvan asentoa vatsanpeitteiden läpi, ja se ei ainakaan oo ikinä mulla sattunut!

Juttelin neuvolassa asiasta, niin siellä sanottiin että se ei missään nimessä saisi sattua, korkeintaan just tuntua vähän epämielyttävältä. Mutta onhan ihmisä niin erilaisia ja erilaiset kipukynnykset. Tiistaina meen uudestaan, toivottavasti on eri lääkäri.

Vierailija
2/2 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksia ja kahdella on ei ole sattunut yhtään, mutta kun sellainen nuori mies teki tutkimuksen, oli ihan sekunneista kiinni että pystyin olemaan siinä. Tämä nuori lääkärimies ei käskenyt levittämään jalkoja ja en ehtinyt itse tekeen sitä, jalat oli melkein yhdessä kun rupes sorkkimaan. Vanhempi naislääkäri taas käskee aina levittään kunnolla ja ei satu yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi