Ensimmäistä kertaa täällä ja yllätyin!
Eksyin ensimmäistä kertaa Vauva.fi:n keskustelupalstalle ja vietin hyvän tovin lueskellen näitä juttuja. En voi muuta kun ihmetellä, miten tänne on eksynyt niin paljon ahdasmielistä ja tuomitsevaa porukkaa? Itse ollaan niin kovin täydellisiä ja auta armias jos joku ihan rehellisesti tunnustaa ettei ole, heti ollaan kivittämässä.
Lisäksi tuntuu, että monen aloittajan viestiä ei ymmäretä, vaan asia vääntyy aivan toiseksi, kun se alunperin on ollut. Tehdäänkö tätä sitten tahallaan, vai eikö jakseta lukea aloituksia kunnolla ja ajatuksen kanssa? Moni on tuomittu aivan väärin perustein, asioista, joita aloittaja ei ole edes tarkoittanut.
Muilla mammojen keskustelupalstoilla moista käytöstä ei ole havaittavissa, vaan keskustelut ovat huomattavasti asiallisempia!
nimim. Ihmettelen vaan
Kommentit (12)
ainakin vau.fi ja helistin.fi. taitaa kaksplussallakin olla?
kuinka kauan tutustuit palstaan ja teit johtopäätöksesi?
vink vink voi pysyä muualla
tietenkin. niinkuin kaikki muutkin aloitukset täällä.
kuinka kauan tutustuit palstaan ja teit johtopäätöksesi? vink vink voi pysyä muualla
Aamupäivän olen viettänyt seurassanne. Nyt seurailen lähinnä tätä keskustelua, mutta kiitos vinkistä, jatkossa aionkin pysyä muualla.
kannattaa pysytellä siellä halihalipusipusi-palstoilla mussuttamassa pehmoisia!
Mistä siis yllätyit? Että täällä saa aloituksiin vastauksia, jotka eivät ole mielinkielin ja sana sanalta aloituksen mukaisia?
porvoolaisia, pitää oppia "lukemaan" palstaa jotta sitä osaa lukea.
tahallaan härkkivät ,eivät keskustele asioista.Haukkuvat kirjoitus virheistä,sun muista.Minulla ainakin helposti näppäin lipsahtaa eri kohtaan mihin tarkoitan.
hyviä puolia on kommenttien ja vastausten saaminen nopeasti. toisilla palstoilla keskustelu ei ole yhtä vilkasta, kenties pienempi kävijämäärä. kyllä täältä saa asiallisia vastauksia ja neuvoja vinkkejä ja kokemuksiakin...
satavarrrrrmasti kaupassa. :O Oli niin haukansilmänä, pää kääntyili joka suuntaan ja vihainen ilme naamalla. :D Se pään sisäinen kaiken arvostelu näkyi, samoin se, että suunnitteli jo mitä tulee vihaisena palstalle raportoimaan. Todennäköisesti joku läski sai taas kuulla kunniansa tai joutui ihmettelemään kotona, että mites tämmöinen kurkku on tullut ostettua...
*teroittelee kynsiään*