Mikä on varma merkki kuukautisista vai voisko sittenkin olla raskaana?
Mulla jännät paikat. Ovulaation olin bongaavinani pari viikkoa sitten perjantaina, eli menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Mulla ei ole normaaleja pms-oireita eikä menkkoja ennen ole ollut ummetustakaan ja turvotusta samassa mittakaavassa lainkaan. Turvotusta on vähän, mutta ummetusta ei. Raivokohtauksia mulla ei ole ollut, eikä öistä hikoilua, jota myöskin on ennen kuukautisia.
Silmät tuntuvat ihan kauheen väsyneiltä! Ei jaksais pitää niitä auki vaikka on ihan normaali yöuni takana. Vatsassa kuitenkin on ihan menkkamainen olo ja ihan kuin valkovuotokin olis normaalia rusehtavampaa?
Mikä siis on oma varma merkki omista kuukautisistasi? Entä mikä oli varma merkki raskaudesta? Pianhan mä saan tietää kumpaa omani on...
Kommentit (7)
Clearbluen digitesti oli nega eilen kun testasin.
ap
ostamaan raskaustestin jos kovin jännää (ja apteekki on jotenkin niin että pääsest sinne :p )
Testi saattais hyvinkin jo näyttää jos olet raskaana
Negaa näytti. Tosin oli iltapissa ja tänään en ole testannut.
Nyt kyllä on lämpö 37, muttei siitäkään kai voi vielä paljoa päätellä. Ei kai se auta kun odottaa päivä kaksi ja testata uudelleen. Ajankulukseni kyselen teiltä "varmoja merkkejä" :)...
ap
kun juurikin se vuoto :P kuukautiset kun tuppaavat olemaan niin yksilöllisiä..
mutta raskausmahdollisuusmerkkejähän voit jo itsestäsi etsiskellä (aristavat rinnat etc.)
odotusjännittely on ihan kauheinta mitä tiiän, toivottavasti et hurjan kauan joudu jännäämään :)
Ehkä ihan vähän... todella vähän ja ihan viimepäivien aikana alkanut. Sitä ei kyllä huomaa kuin hieman kokeilemalla ja kuulostelemalla, että miltä tuntuu.
Normaalisti myös ennen menkkoja mua turvottaa niin paljon, että virtsaakin tulee normaalia vähemmän.. kaikki juomani neste tuntuu vaan kerääntyvän kroppaan. Nyt virtsaa tulee normaalisti. Ja kyllä mua kieltämättä väsyttää normaalia enemmän vaikka viime yön olen nukkunut ihan hyvin ja n. 9 h unet.
ap
Tänään aamulämpö 36.8. Normaalisti se laskee juuri ennen menkkoja (paria päivää ennen jo) ainakin alle 36.5:n.. menkkapäivänä on sitten jo n. 36.2.
Älkää hermostuko, kunhan itsekseni hypettelen tällä asialla.
Välillä on menkkatuntemuksia vatsassa, välillä ei mitään. Välillä olen aivan varma, että nyt ne menkat alkaa, muttei vielä ole näkynyt. Menkkojen pitäis mun järkeni mukaan alkaa tänään, mutta voin olla väärässäkin, voihan olla että ovulaatio oli myöhemmin. Naama on räjähtänyt finneihin. Siinäkään ei ole mitään kummalista. Niin käy ennen menkkoja ja kerran näin oli myös ennen raskautta.
Voi kun asia selviäis jo!!
ap
Päivällä jo luulin, että nyt ne alkaa, mut eivät sitten kuitenkaan. Holahti vain valkovuotoa. Siinä edelleen rusehtava sävy.
Äsken ruokaa syödessä myös tuli hieman ällö olo. Yleensä syön hyvällä ruokahalulla ja saatan ottaa lisääkin. Nyt riitti kerta-annos ja tuntui sekin puolivälin jälkeen vähän tökkivän. Jospas sitä uskaltautuis testaamaan huomenna aamulla mikäli kuukautiset eivät ala ennen sitä.
Kokemuksia Clearbluen digitaalisesta testistä? Tässä testissä ei ole viikkonäyttöä, tulee vaan raskaana/ei raskaana-tulos. Onko jollakin toiminut jo ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä? Kysyn, koska olen saattanut arvioida väärin ovulaation ajankohdan.
ap