Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oliko hyvä meny HYVÄKARPIKSI. aloittelen.

Vierailija
24.02.2010 |

aamulla 2 munaa,ihan ministi voita,"punainen" viili,eli se rasvasin, 2tl lasten mango sosetta

lounaaksi hunajamarinoitua kanaa(pihvi) punajuurta,tomaattia kurkkua

Välipalaksi mustikka smoothie (rahkaa,sinistä maitoa,naturel jugurttia,mustikoita,loraus kuohukermaa,makeutusainetta)

iltapalaksi Täysjyvä ruisleipä,1,5tl ketsuppia,tonnikalaa öljyssä,ananas engas,juustoa 2 siivua

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi karppaamisen idea on syödä mahdollisimman prosessoimatonta ruokaa ja marinadi on kaukana siiitä.

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhdoin marinaadit kyllä pois mutta onhan siitä imeytynyt siihen kanaan. mitä itse lisäisit tai poistaisit tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhdoin marinaadit kyllä pois mutta onhan siitä imeytynyt siihen kanaan. mitä itse lisäisit tai poistaisit tms?

Ihan oikeasti vaikuttaa hyvältä. Toi punajuuri-tomaatti-kurkku linja voi alkaa tökkiä nopeaa, kannattaa käyttää kasviksia monipuolisesti ja ennakkoluulottomasti! Esimerkiksi lisäkkeenä mulla aina jotain kermassa haudutettuja tms. kasviksia.

Maito ei oo ihan karpimmasta päästä, mutta kohtuukäyttö ok. Kannattaa myös hankkia hyvälaatuista kookos- ja oliiviöljyä. Eikä siinä voissa tarvi pihtailla myöskään :)

Vierailija
4/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsästellä hyviä kasviv lisuke reseptejä:) ihan just jotain uunissa tehtäviä tai pannulla pyöräytettäviä.olisko vinkkejä :)

Vierailija
5/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä reseptiosioista, että foorumin kokkauspalstalta :)

Hyväkarpiksi ihan OK päivä :)

Voit vaikak ateriamatriisin tulostaa jääkaapin oveen ja tarkistaa siitä vastaisuudessa.

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi

JA tuolal reseptit: http://karppaus.info/resepti/

JA tuolla ruokafoorumi: http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=2

Vierailija
6/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä seurata hiilarien, rasvan ja proteiinien määrää sekä kaloreita. Itse hyväkarppaan myös, mutta en selviä yhdellä aterialla päivässä. Täss mun esimerkki:

- aamulla 1/2 dl turkkilaista jugurttia, 30g femisoyaa ja 1dl sokeroimatonta vadelmakeittoa + marjoja. 1 paistettu muna parmankinkun kanssa, kahvi ja vähän tuoremehua (juu, paha mutta välttämätön mulle)

- lounas tonnikala- tai fetasalaatti, kasviskeitto tai kalaa kasviksilla, gefilus-piimä 0% ja joskus pieni ruisleipäpala

- välipalaksi mandariini ja 2 rkl pähkínöitä

- päivällinen kotiruokaa, esim kanaa, kalaa tai lihaa ja kasviksia tai keitto

- usein iltapalaa ei tule edes syötyä, kahvi

En ole hirveän tiukka, joskus tulee otettua hieman perunamuussia tai syötyä pastaakin ja juhlissa kakkua:D

Vierailija
7/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysyisi kylläisenä.

Vierailija
8/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuro,voi nokareen kera

lounaaksi 2 paistettua munaa,kanapihvi,salaattia tai kasvis lisuke uunissa

välipalaksi hedelmä,täysjyväleipä pala päällisineen

illalla taas tota smuuthiee

minäkin kyllä syön joskus jos isommatkin juhlat on ja kakkua tarjolla ja joskus saatan ottaa kotonakin perunan mutta en ehkä viikottain,saa nähdä. eilinen meni hyvin ilman nälkää! ap