Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netistä miehen onnistuneesti löytäneitä yli 30 vuotiaita??

Vierailija
24.02.2010 |

Kolmen vuoden yksinolon jälkeen päätin sitten rohkaistua etsimään netistä mahdollista treffiseuraa koska baareihin en enää halua mennä ja työpaikalla / harrastuksissani pelkkiä naisia, mutta järkytys on ollut aikamoinen: ikäiseni miehethän (olen 33v) etsivät vain parikymppisiä tyttöjä! Ja vaikka miehillä sattuis olemaan lapsi niin etsimällään naisella niitä ei ainakaan saa olla. Tämä on yleinen linja ainakin Suomi24:n ja Cityn palstoilla. Millä palstoilla ne aikuiseksi kasvaneet miehet oikein piileskelevät?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne aikuiset on. Se on tosin maksullinen palsta. Mutta suosittelen! Kunhan vaan osaa sielläkin suodattaa ne tietynlaiset tyypit pois...

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös suomi24:lla on tavallisia aikuisia miehiä: joko sinkkuja, eronneita tai muuten yksin jääneitä, yksinhuoltajiakin, jotka mielellään tutustuvat aikuisiin naisiin, joilla on lapsia:-). Itse tutustuin eron jälkeen lapsettomaan ikäiseeni mieheen suomi24:n treffeissä (silloin 33v), seurustelimme 2 vuotta. Tapasin sitten samalla palstalla nykyisen mieheni..hänellä kaksi lasta 50/50 periaatteella, mulla mun 3 kakaraani. Yhdessä ollaan oltu 3,5 vuotta ja siitä porukalla asuttu jo 2,5 vuotta - ja yhdessä rakennetussa talossakin jo yli vuosi:-D. Kyllä niitä miehiä on olemassa, ja löytyy - malta mielesi:-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-v. ja tuntuu, että mua lähestyy lähinnä yli 45-vuotiaat sedät.

Kun katsoo omanikäisten miesten profiileja, esivät lähes järjestyksessä alle 30-vuotiaita naisia.

Haluaisin ihan oman ikäisen miehen. Taitaa olla toivoton tehtävä.

Vierailija
4/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla - kuten useimmilla muillakin naisilla - on vain rima aivan liian korkealla suhteessa omaan tasoosi.

Toinen vaihtoehto on hyväksyä se sinkkuus.

Vierailija
5/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme toisillemme täydellisesti (viat ja kaikki) ja olemme onnellisesti naimisissa. Olen 8 vuotta vanhempi kuin miehen ex-vaimo.

Vierailija
6/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri sillä hetkellä, kun joku av-mamma on heittänyt ulos miehensä, jossa ei ole mitään muuta vikaa kuin se, ettei hän tuo kukkia merkkipäivinä. On naisia, jotka käyttävät miestä vain siittäjänä ja hankkiutuvat sitten heistä eroon. He vapautuvat yleensä juuri sinun ikäisenäsi, ap. Ja yleensä he haluavat vakiintua nopeasti uudestaan.

(Siitähän nämä exät sitten täällä valittavat, että kun se lasten isä jo nyt esittelee uutta puolisoa kun olisi pitänyt jäädä vähintän 2 vuodeksi häntä suremaan.)

Mutta ihan oikeasti, se oikea mies ei pyöri siellä palstoilla kauan. Ota, kun osuu kohdalle!

Vierailija
7/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne oikeat saaliit kauan siellä palstoilla pällistele.

Vierailija
8/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24:sta. Siellä pyörii aika lailla sama sakki koko ajan.

E-kontaktiin laitoin ilmoituksen kerran, seurustellaan edelleen nyt puolen vuoden jälkeen :) Ihana aikuinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi