Montako kertaa luulette et käyn vielä turhaan synnärillä?
10 tuntia supistellut säännöllisesti 10 min välein, kipeesti, painontunnetta ja niukkaa veristä vuotoa. Käytiin synnärillä kun alkoi tulemaan supparit n. 5min välein. Siellä pahin kipu hiipui, väli harveni taas siihen 10 min. Kohdunsuun tilanne väljästi 2-3 sormelle auki, kanavaa n. 1cm. Ja ei muuta kun kotiin. Joten nyt veikkauksia, montako kertaa mä vielä käyn siellä turhaan ennen kuin tää syntyy?
Niin joo ja viikot on jo 41+4
Kommentit (7)
mulla tollasesta tilanteesta syntyi 4 tunnin kuluttua, vaikka sanoivat että sentin aukee/tunti.
Toinen lapsi. Ottaa ihan suunnattomasti päähän. Esikoinen on viety mummulle hoitoon, mies soittanut ettei tule töihin ja sitten tämmöstä. Voi hitto jos tää ei tänään ymmärrä pois tulla niin en tiedä mitä teen!! Ja voimia sulle 2 :) Tämä on niin turhauttavaa kun tässä vaiheessa pitäisi meillä olla jo vauvat sylissä!
itselläni alkoi supparit kivuliaina rvk 41+1 joka aamu soitin synnärille ettenkö nyt jo saisi tulla kun sattuu.. en saanut, saman verran olin auki.. 5yötä valvoin ja 41+6 en enää jaksanut vaan itkin koko ajan väsymystä, silloin pääsin sitten sisään ja synnytys käynnistettiin
itselläni alkoi supparit kivuliaina rvk 41+1 joka aamu soitin synnärille ettenkö nyt jo saisi tulla kun sattuu.. en saanut, saman verran olin auki.. 5yötä valvoin ja 41+6 en enää jaksanut vaan itkin koko ajan väsymystä, silloin pääsin sitten sisään ja synnytys käynnistettiin
APUA!!!! Millä mä nyt saan sen tulemaan pois tuolta?! Mä en tuu kestämään jos menee yhtä kauan...
synnärille saa mennä just sillon kun tuntee ettei kotona selviä. Oispa kiva aina ajella tuota reilun tunnin ajomatkaa ees taas.
Käyt reippaan kävelylenkin oman kunnon mukaan, sitten saunot ja saunanraikkaana kampeat itsesi sinne synnärille, kyllä se tänään tulee:)
Mulla 41+3 ja ei mitään merkkejä että vauva olisi tulossa. Ei ole ollut mitään ennakoivia tms. Viime lääkärin tarkistuksessa mikään ei ollut lyhentynyt tai auennut mihinkään suuntaan. Ja kolme edellistä ovat tulleet viikkoa ennen laskettu päivää.
Tsemppiä synnytykseen =)))