Kuinka usein käyt pissalla? Entä yöllä?
Minä juoksen vähän väliä eikä ole mitään infektiota. Yöllä ja aamuyöstä 2-3 kertaa, nukkumaan mennessä joudun usein nousemaan kaksi kertaa pissalle ennen kuin uni tulee. Nuorena oli usein virtsatieinfektiota. Olin aina märkä ja se ehkä oli syy että suolistobakteerit kulkeutuivat alushousuissa väärään paikkaan vai miten voisi olla. Kohdallani tämä voi olla vanhuuden vaiva, sillä en ole enää nuori.
Entä sinä?
Kommentit (8)
Yöllä tulee käytyä vaan, jos ei nukuta. En herää vessahätään.
Nukkumaan mennessä tai johonkin lähteissä on aina olevinaan hätä, vaikka kai se on vaan tavan vuoksi käytävä.
Aamulla/aamupäivällä käyn eniten, koska juon liikaa kahvia. Muun päivän aikana käyn ehkä neljän tunnin välein.?
Kahvinjuonnilla voi olla joku merkitys jatkuvassa juoksemisessa.
Päivisin ehkä 5-6 kertaa ja yöllä 5-12 (ei kirjoitusvirhettä) kertaa.. ei sokeritautia, ei infektioita.. olen vain raskaana.
on yhdessä, mitä enemmän kahvia sitä enemmän pissattaa, ja pitkin päivää.
yöllä 2 kertaa ja päivällä about 15 kertaa.. mitään vikaa ei ole löydetty.
mulla on estolääkitys. Olen sairastanut niitä jo niin monta, että olin todella vainoharhainen, ravasin vessassa kerran tunnissa, kun pelkäsin tulehdusta koko ajan. Nyt kun on lääkitys niin uskallan elää normaalisti.
4
satunnaisesti öisin, riippuu siitä miten nukun. Minulla on juuri estolääkitys päällä niin ei ole pelkoa tulehduksesta ja se vessassa ravaaminen on jäänyt.