Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko alkaa laihdutuskuurille, vaikka oon raskaana!

Vierailija
23.02.2010 |

Raskausviikkoja on n.24 ja painoa tullut 11kg lisää! Eihän tää voi jatkua näin! Alkupainoindeksi mulla oli 20. Oon ihan järkyttynyt, kun kävin taas neuvolassa. Ja syönyt oon kyllä herkkuja ja kaikkea, ettei ihme vaikka paino onkin noussut. Nyt oon loppuraskauden ajan todellakin kevyellä ruoalla. Johan lapsikin varmaan kasvaa mahdottoman kokoiseksi tällaisella painonnousulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa tosi hoikka, pituutta 158 cm. Kun lapsi syntyi oli minulle kertynyt lisäkiloja 23, vaikka tein päivittäin 1,5 tunnin kävelylenkkejä ja söin kuten ennenkin. Olin ihan järkyttynyt, kun sairaalaan jäi vain 4 kg. Mutta-mutta, taisivat kilot olla nestettä, sillä 10 lähti jo ekan kahden viikon aikana - ja nyt on enää pari jäljellä (vauva n. 5 kk).

Vierailija
2/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää kun jätät herkut pois. Onhan se selvääkin, että jos syö hirveesti herkkuja niin tuleehan sitä painoa lisää.

Toisaalta voi sitä painoa tulla hirveesti lisää vaikka et söisi juuri mitään. Toiset kerää raskauden aikana todella tehokkaasti kiloja. Kyllä ne pois lähtevät kunhan vauva on syntynyt, turhaan nyt alat stressaamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata laihduttaa, mutta lopeta mässäily. Varsinkin makean syönti ettei tule sokerivauvaa!!

nim.painoa raskauden aikana 500g lisää ja sairaalaan jäi 14kg :)

Vierailija
4/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä siis laihduit 14 kg loppujen lopuksi?? vau,miten teit sen,mitä söit?oliko ylipainoa?

Vierailija
5/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka söisi miten. Itse mässäilin kaikkea mitä mieli teki ja sain kiloja 6. Ystäväni keräsi kiloja 22 ja söi aivan normaalisti.

Vierailija
6/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tietty hyvä ole ihan mahdottomasti lihota, mutta usein juuri hoikat odottajat keräävät jo alussa "vararavintoa" enemmän kuin normaali- saati ylipainoset odottajat. Itsellenikin kävi juuri noin ekassa raskaudessa.

Olin ennen raskautta 168cm/52kg, eli aika hoikka, ja ekat kymmenen kiloa tuli ihan hujauksessa, varmaan juuri tuossa ajassa kuin sinullakin. Tosin mulla oli myös alussa pahoinvointia, joka pysyi aloillaan vain syömällä tasaiseen tahtiin.. Koko raskauden aikana kiloja tuli vähän päälle 20, ja niistä oli jäljellä ehkä pari-kolme, maksimissaan 5 ekstraa ennen tätä tokaa raskautta (nyt rv20).

Nyt mulla sen sijaan ei paino ole noussut juuri lainkaan, ja olen varma, että se johtuu noista muutamasta kilosta lisää. Todella hoikka olin siis tämänkin raskauden alussa, mutta en enää niin luurankomainen kuin ekan.

Älä millekään laihikselle ala, äläkä stressaa, mutta vältä turhaa makeaa ja mättöä ettei varsinkaan sokeriarvot mene sekaisin tai tule tosi isoa vauvaa. Syöt hyvin ja terveellisesti, ja tottakai herkutellakin saa silloin tällöin! Mukavaa odotusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä