Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissatulehduksen oireet...

23.02.2010 |

Mutta EI TULEHDUSTA!!

Syön jo toista "turhaa" antibioottikuuria, kun tulehduksen oireet on selvät, tuska ihan kamala. Leukkarit olleet kahdella plussalla, mutta sitten viljelytulos negatiivinen!!! Olen silti jo ehtinyt aloittaa ab-kuurin, joten loppuun on syötävä. Muutenkin olen arka syömään lääkkeitä, nyt varsinkin raskausaikana, että huolettaa kamalasti miten tämä kaikki vaikuttaa :( Mikä ne oireet voi oikein aiheuttaa, osaisiko kukaan kertoa, tai onko kellään ollut vastaavaa? Viikkoja nyt 17.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulla.. Oireet ol ja verivirtsaisuutta runsaastikin.. Ab söin ja viljelys ei tosiaan mitään näkyny.. Ab:n jälkeen jatkui vaan mut sit jossain vaihees vaan loppui kuin seinään.. Outoa! Ja olin kanssa tosi huolestunut että miten vaikuttaa sikiöön ku kaikki tulehdukset on huonosta raskausaikana.. Mut meil oli ultra siin aika pian sit niin sain siit helpotust et kaikki ol hyvin..

Kannattaa vaan juoda ihan järkyttävästi! Ja karpalo tai puolukkamehua.. Ja soittaa neuvolaan josta voivat laittaa lähetteen tutkimuksiin (ultaan ja sisätutkimuksiin jne..)

Vierailija
2/3 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli herkästi saan tulehduksen mutta paras neuvo minkä sain oli että joka aamu täytyy juoda lasillinen laimennettua omenaviinietikkaa niin se pitää piilevän virtsatietulehduksen loitolla ja uskomatonta mutta minulla se auttoi. Eli runsas juominen on a ja o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanattaa pitää huoli etenkin raskaana ollessa riittävästä veden juonnista. Puolukka/karpalo/greippimehut tai esim apteekista karpalokapselit auttavat myös noihin lieviin oireisiin. Mulla on monasti ollu jo oireita, mutta nopealla vesi ja puolukkamehukuurilla on oireet kadonnu. tosi usein joudun kyllä sen kuurinkin hakemaan....