Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikeesti kirpparilla liikaa 4 e toppahaalari, takki&housut 5e, farkkumekko 2,50e

Vierailija
23.02.2010 |

puserot 1-1,5e, neuletakki 2-2,5e

ja siis siistejä vaatteita?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Housut hintaan 3-4e

- Paidat hintaan 1,5-2e

Mä olen käynyt silloin tällöin myymässä kirppiksellä ja oikeasti myynyt kaiken kaman vain hintaan 1-2e/kpl--- Sitten olen saanut melkein kaiken menemään. No bodyt ja vauvan paidat sitten hintaan 20-50snt/kpl.

Se on vähän sellaista volyymimyyntiä, yksittäisestä kledjusta et paljon saa, mutta jos joku ostaa sitten haalarin, housut ja 3 paitaa, niin saatat saada sen 15e.

Mutta tuon takia olen parhaimmat säästänyt, seuraavaksi parhaat antanut kavereille. Pitovaatteita en yritä myydä, vaan annan keräyksiin ja lahjoitan laitoksiin. Huonokuntoisimmat roskiin.

lähes käyttämätön Reimatec-välikausihaalari, joka oli todellakin uudenveroinen. Laitoin hinnaksi 15 e ja laskin sitä vielä loppuviikosta kymppiin, mutta kukaan ei ostanut. Tahrattomia, ehjiä ja muodikkaita paitoja ja housuja oli hintaan 3-5 e, kukaan ei ostanut. Kaikki vaatteet olivat kokoa 110-128 cm. Petyin kyllä pahasti, enää en ole kirppikselle vaivaitunut.

Kävin siistimässä pöydän joka päivä ja alensin loppuviikosta hintojakin, mutta silti ei mennyt kaupaksi. Ihmetytti, koska itse ostelen kirppiksilta siistikuntoisia vaatteita lapsille.

Vierailija
22/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei käy kaupaksi :(

rahat (pienetkin) ois tullu tarpeeseen!

Merkkeinä remu, rasavil, name it, mayoral, benetton ja sit ihan lindex, hm ym.

käytettyjä mutta siistejä, voisin itsekin käyttä lapsilla jos mahtuisivat.

huonot vein lumppukeräykseen.

vai ei kai enää toppavaatetta osteta kun kevät tulee?

mut menis noi sisävaatteet edes!

Pojalle kaikkea haussa koosta 98 eteenpäin :)

Myös unisex-väritys käy :) postitsekin voin ostaa jos sopivia löytyy etkä satu olemaan keski-suomesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Housut hintaan 3-4e - Paidat hintaan 1,5-2e Mä olen käynyt silloin tällöin myymässä kirppiksellä ja oikeasti myynyt kaiken kaman vain hintaan 1-2e/kpl--- Sitten olen saanut melkein kaiken menemään. No bodyt ja vauvan paidat sitten hintaan 20-50snt/kpl. Se on vähän sellaista volyymimyyntiä, yksittäisestä kledjusta et paljon saa, mutta jos joku ostaa sitten haalarin, housut ja 3 paitaa, niin saatat saada sen 15e. Mutta tuon takia olen parhaimmat säästänyt, seuraavaksi parhaat antanut kavereille. Pitovaatteita en yritä myydä, vaan annan keräyksiin ja lahjoitan laitoksiin. Huonokuntoisimmat roskiin.

lähes käyttämätön Reimatec-välikausihaalari, joka oli todellakin uudenveroinen. Laitoin hinnaksi 15 e ja laskin sitä vielä loppuviikosta kymppiin, mutta kukaan ei ostanut. Tahrattomia, ehjiä ja muodikkaita paitoja ja housuja oli hintaan 3-5 e, kukaan ei ostanut. Kaikki vaatteet olivat kokoa 110-128 cm. Petyin kyllä pahasti, enää en ole kirppikselle vaivaitunut. Kävin siistimässä pöydän joka päivä ja alensin loppuviikosta hintojakin, mutta silti ei mennyt kaupaksi. Ihmetytti, koska itse ostelen kirppiksilta siistikuntoisia vaatteita lapsille.

Paidat, joita yritin myydä, olivat esim. Espritin kauluksellisia, siistejä pitkähihaisia paitoja, sopivia esim. juhliin. Housut olivat uudenveroisia puuvillahousuja, tukevaa kangasta, merkkeinä esim. Bogi. Jos ei kukaan halua tuommoisista, täysin uudenveroisista, maksaa 3 euroa, en minäkään niitä enää myyntiin viitsi viedä. Annan mieluummin ilmaiseksi tarvitseville.

Myin nimenomaan sellaisia lähinnä juhlakäytössä olleita vaatteita, jotka olivat olleet käytössä ehkä 10 kertaa ja siten kuin uusia.

Vierailija
24/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 140cm uudenveroisen villakangastakin hintaan 5€. Nyt sitä käyttää jo toinen lapsi.

Vierailija
25/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää viitsi lähteä kirppikselle. Siellä menee koko päivä ja huutikseen taas voi laittaa kamoja just silloin kun huvittaa eikä mene kuin pari minuuttia (tosin, per tuote eli aikaa sekin lopulta vaatii). Huutiskamoilla saa äkkiä rahaa enemmän kuin kirppiksellä ja sit raaskii laittaa osan kamoista ilmaiskiertoon.

Mulla ei menny kirpparilla yhtään mitään vaivaan nähden, hyvä että paikan sai maksettua. Laitoin huutikseen kalliimmalla hinnalla mitä kirpparille ja oho, jo rupes kauppa käymään!

Vierailija
26/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihenkin pitää olla ehjä ja siisti. HM:ltä saa uusia jo neljällä tai viidellä eurolla.

Ulkovaatteesta voisin enintään 4 euroa maksaa, ja edelleen pitää olla ehjä ja siisti. Kyse on käytetystä tavarasta! Markka-aikana hinnat olivat paria-kolmea markkaa per vaate ainakin täälläpäin. Eli hinnat kohdilleen ja pöytä siistiksi niin menee kaupaksi.

Vierailija
27/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee siistit ja hyväkuntoiset vaatteet kaupaksi.

Ja sieltä saa kivan hinnan.

Sen sijaan huuto.netissä ei mene kaupaksi kulunut vaate. Postikulut tekevät niille liikaa hintaa.

Eli hyväkuntoiset vaatteet huuto.nettiin ja kaikki huonompi tosi halvalla kirppikselle ja kauppa käy varmasti.

Vierailija
28/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec takit 30 e takki+haalari 55e Elle , burberry yms merkkitakit n 30 e Merkkimekot 15 ( elle, exit, laura asley yms .. Muut pienemmätmerkit L&B . Me&I nameit yms 10 e.

Paidat 5-10 e Housut 3-10 . 260 oli viikon saldo johonolen tyytyväinen , Vien keväällä uudelleen.

koot oli 80-104 cm.

Riippuu kai kirppiksestä mula oli Vantaan kehä 3

Vierailija
29/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin myydä kirppiksellä todella siistikuntoisia lasten vaatteita. Minulla oli myynnissä esim. lähes käyttämätön Reimatec-välikausihaalari, joka oli todellakin uudenveroinen. Laitoin hinnaksi 15 e ja laskin sitä vielä loppuviikosta kymppiin, mutta kukaan ei ostanut. Tahrattomia, ehjiä ja muodikkaita paitoja ja housuja oli hintaan 3-5 e, kukaan ei ostanut. Kaikki vaatteet olivat kokoa 110-128 cm. Petyin kyllä pahasti, enää en ole kirppikselle vaivaitunut. Kävin siistimässä pöydän joka päivä ja alensin loppuviikosta hintojakin, mutta silti ei mennyt kaupaksi. Ihmetytti, koska itse ostelen kirppiksilta siistikuntoisia vaatteita lapsille.

Olisn ostanut vaikka mitä

Vierailija
30/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riipppu kirppiksestäkin. Yhdellä kirppiksellä en saanu mitään kaupaksi ja toisella meni kaikki, ihan millasta porukkaa käy.. Ja nyt on itellä suosikkikirppis missä hyviä lastenvaatteita vaikka on varaa uusiinkin mutta käyn siellä mielelläni kerta viikkoon ja todellakin maksaisin helposti tuon hinnan hyväkuntosista siisteistä ("merkki")vaatteista.. EN tosin laske esim Reimaa mihinkään merkkivaatekastiin, ihan ok laatuiseen kastiin silti ;) Kun sitten taas jotkut H&M vaatteet meinaa jäädä ostamatta ellei oikeasti ole tosi edukkaita.

Vierailija
31/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai monen lapsen käyttämiä. Kyllä mä priimasta noi hinnat maksan, mutten monen lapsen käyttämiä tai vanhan mallisia.

Vierailija
32/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon perinteisillä kirppiksillä, enkä juurikaan itsepalvelukirppiksillä. Huonokuntoisia, riikki, kulunut tai tahrainen, en osta.

Haalarista, jos on hyväkuntoinen ja vedenpitävä, voisin maksaa jopa 10€. Riippuu merkistä ja kunnosta. Sisävaatteista, paita tai housut maksan 0,5-1€. Sen kallimmalla en niitä yleensä osta. Saa olla todella kuin uusia ja joku erittäin näitti sisävaate että maksaisin siitä yli 1€. Euronkin maksan ainoastaan siinä tapauksessa että sitä todella tarvitsen. Saan niin paljon Helsingissä noilla hinnoilla että ei tarvitse maksaa enempää.

puserot 1-1,5e, neuletakki 2-2,5e ja siis siistejä vaatteita?

Vierailija
33/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA KERTOKAAS MIKSI TÄMÄNKIN SIVUN OSTA&MYY-PALSTALLA VAATTEISTA JA KAIKISTA TUOTTEISTA PYYDETÄÄN IHAN JÄRETTÖMIÄ SUMMIA (+postimaksut usein päälle)????? MENEEKÖ TAVARA KAUPAKSI? KUKA HULLU NIITÄ OSTAA KUN ALENNUSMYYNNISTÄ SAA UUDEN SAMAAN HINTAAN? Toki osalla tuotteista on varsin järkevä hinta ja varmasti joku on tehnyt jonkin edullisenkin löydön, mutta näin yleisesti ottaen.

Vierailija
34/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu etsimäni aivan uudenveroinen esim. Reimatec-haalari, voin maksaa vaikka 25€. Käytön jälkiä ei vettä pitävässä haalarissa, ei lähde mukaan edes eurolla.

Kyllä mulla on mennyt yhden lapsen jäljiltä ihan tavalliset Lindex ja H&M vaatteet hyvillä hinnoilla. Kivoimmat puserot 4€, tavalliset 2€. Kuluneita, pesunukkaisia meillä ei juuri ole, mutta muutamia olen vienyt Uffin laatikkoon.

Pöytä on heti "pilalla", jos siinä on muutamiakaan huonompi laatuisia. Itse en mene koskaan penkomaan epämääräisiä kasoja.

Vierailija
35/35 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat, joita yritin myydä, olivat esim. Espritin kauluksellisia, siistejä pitkähihaisia paitoja, sopivia esim. juhliin. Myin nimenomaan sellaisia lähinnä juhlakäytössä olleita vaatteita, jotka olivat olleet käytössä ehkä 10 kertaa ja siten kuin uusia.

Ehkä ei vain tullut tarvitsijaa vastaan? Loppujen lopuksi juhlavaatteita tarvitaan ainakin meillä tosi vähän. Esim. mekkoja en käytä 1,5 vuotiaalla tytöllä arkena ollenkaan, kun housut ja paita on paljon kätevämpi yhdistelmä. Usein olen ihastellut kirpparilla olevia halpoja juhlavaatteita, mutta jättänyt ostamatta, kun kaapissa on valmiiksi jo ne pari hienompaa vaatetta, joita ei kuitenkaan tule käytettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi