Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kirjoitan provoja päivittäin

Vierailija
23.02.2010 |

ihmeellistä, miten toiset jaksavat puolestaan provosoitua mun typeristä jutuistani. oon kyllästynyt, kun on niin helppoa saada ihmiset hyökkimään. käy niin tylsäksi, että lopetan koko touhun. tää oli mun viimenen viesti av:lle, tästä lähin keskityn lasteni kasvatukseen ja mieheni palvelemiseen! musta tulee täydellinen vaimo ja äiti ja nainen ja kaikkee!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuka lopulta muistaa sinun av-kirjoituksiasi, ei ehkä kukaan. Mutta lapsesi ja miehesi muistelevat lämmöllä asioita, mitä heidän kanssaan teet.

Vierailija
2/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä, miten toiset jaksavat puolestaan provosoitua mun typeristä jutuistani. oon kyllästynyt, kun on niin helppoa saada ihmiset hyökkimään. käy niin tylsäksi, että lopetan koko touhun. tää oli mun viimenen viesti av:lle, tästä lähin keskityn lasteni kasvatukseen ja mieheni palvelemiseen! musta tulee täydellinen vaimo ja äiti ja nainen ja kaikkee!

mun mielestä täällä ei oo esim. pariin viime päivään ollut yhtään hyvää provoa. Sun pitää vielä harjoitella joten jatka nyt ihmeessä provoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvii loukata ap:tä vaikka et sen provoiluyrityksiä ole huomannutkaan.

t.ap-n kamu

Vierailija
4/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä. En usko kaikkien olevan tämän ketjun ap:n heiniä :D

Vierailija
5/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota kukaan ei usko provoksi.

Vierailija
6/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa parhaat provot päivän syömättömyyden ja parin yön nukkumaatomuuden jälkeen?

Jos et, kiinnostais tietää mikä sun mielenterveysongelma on. Ihan hyvin voit paljastaa, jos olet kerran lopettamassa.

Vierailija
7/7 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne ei voi nyt kirjoittaa avauksia lainkaan. sun täytyy vain odottaa, että joku korjaa tän palstan.