Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti yhdyntä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
21.02.2010 |

Kuinka nopeasti olette harrastanut seksiä (= vaginaalista yhdyntää tarkoitan) synnytyksen jälkeen? Kuinka pitkään jälkivuoto kesti?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta synnyttänyt ja seksiä tekisi mieli harrastaa, mutta jälkivuoto on runsasta ja alapää sen verran kipeä (episiotomia tehty), ettei voi toimeen ryhtymistä harkitakaan.

Mulla on monta kaveria, jotka ovat harrastaneet seksiä jo tosi nopeasti, mutta mun on vaikea kuvitella ottavani sita tulehdusriskiä. Ja kun istuminenkin sattuu.

Edellisessä raskaudessa tehtiin sektio ja koko alapää meni tunnottomaksi moneksi vuodeksi. Se oli outoa, mutta palautui hitaasti. Nyt ei ole tunto-ongelmia, mutta mietin vain, milloin voin odottaa, että olis tarpeeksi parantunut tositoimia varten.

Vierailija
2/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HENKINEN lukko oli todella hyvin sanottu. En ole itse osannut sitä noin helposti kuvailla. Kiitos. Todellakin koin sen just noin ja ehkä osaltaan vieläkin.

Täysin sama tilanne kuin olisiko ollut 9, sektion jälkeen 2kk ja alatiesynnytyksen jälkeen yli puoli vuotta meilläkin ja jos kaiken kaikkiaan on oltu nyt viis kertaa niin en varmaan liioittele. Lapsi 2v 2kk. Olen siis ehdottomasti sektion kannalla. Ei mene paikat pilalle eikä seksihalut katoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen verran toipunut. Normaali alatie synnytys.

Vierailija
4/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 4kk synnytyksestä

2. 5 viikkoa

3. 3viikkoa

4. 3viikkoa

5. 6 päivää

Vierailija
5/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen. Silloinkin tosin vielä vähän sattui.

Vierailija
6/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. n.2 viikkoa (sektio)

2. n.2kk (normaali alatie synnytys)

3. nyt noin 2 viikoa normaali alatie synnytyksestä ja tekee hirveesti mieli, mutta kun kuseminenkin sattuu, niin ei oo vielä koitettu.. :)

Vierailija
7/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin multa leikattiin väliliha ja sen paranimen kesti tosi kauan.

Kuopuksen jälkeen 3 viikkoa, ei välilihan leikkausta ja paikat oli ihan kondiksessa.

Mun mielestä oli raatelua se välilihan leikakkaus. Esikoinen syntyin v. -93 ja kuopus -00

Vierailija
8/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin epiduraalin vaikutus on ehtinyt haihtua - ei satu.

t. vl

Vierailija
9/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja väliliha leikattiin. Jälkivuoto loppui n. kaksi viikkoa synnytyksestä ja heti sen jälkeen rakasteltiin ensimmäisen kerran. Sen jälkeen onkin ollut sillä saralla aika vilkasta. ;)

Vierailija
10/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyödyntämään puudutteiden ja kipulääkkeiden tuoma hyöty. Eli heti kun henkilökunta on jättänyt meidät keskenämme aloitamme yhdynnän.

Kerrran olin niin uuvuksissa pitkän ja vaikean synnytyksen jäljiltä että jätimme suosiolla väliin.

Muuten on minulla synnytyksen jälkeen ne endorfiinit niin huipussa kehossa ponnistelujen jälkeen että olen tosi energinen yhtymään.

Vierailija
11/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk jälkivuotoa

Vierailija
12/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio tosin.

Vierailija
13/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha repeämä, joka paikattiin salissa siten, ettei pysty kunnolla harrastamaan seksiä. En tiedä kursittiinko niin kasaan, ei vaan mahdu.

Olen valittanut asiasta, etteikö voisi korjata tms, mutta ei ole kuulemma tarvetta. Kai ne ammattilaiset paremmin tietää, ukko on nyt ilman seksiä sitten. Meneehän se näinkin.

Vierailija
14/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joka kerta 2 vko (alatiesynnytys, epparilla ja ilman, tikeillä ja ilman)

Vierailija
15/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkivuotoihin meni 2kk, kivut jatku vielä senkin jälkeen. Synnytykseni oli suht helppo, mutta ajatus jonkun sisään menemisestä pelotti, sillä ulostaminen ja pelkkä virtsaaminenkin tuntui todella pahalta.

"onneksi" lapsen isä oli jättänyt minut jo paljon ennen lapsen syntymää, joten ei ollut mitään kiirettäkään patistella itseään johonkin epämieluisaan asiaan.

Vierailija
16/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi tuntia synnytyksen jälkeen.

Vierailija
17/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä. Jälkivuoto silloin joka kerta jo loppunut.

Vierailija
18/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui lähinnä pahalta eli siis sattui.

Vierailija
19/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vieläkään

Vierailija
20/23 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. odotimme. Eli niin pitkään, että vuoto oli loppunut (kesti 6 viikkoa), tikit sulanneet ja lääkärintarkastus tehty ja mikä tärkeintä HENKINEN lukko, joka jäi synnytyksestä, ohitettu.

Sitten kun aloitettiin niin hyvältä tuntui ja sen jälkeen ollaan harrasteltu yhtä tiheään kuin ennenkin, ehkä useamminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi