Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko "tavallinen" mies päästä koneelleni kotona omalta

Vierailija
21.02.2010 |

koneeltaan, jos ei tiedä salasanoja? Mies vaan vihjasi tuossa yksi päivä, kuinka helppoa sellainen on... siis miten se on mahdollista? Mies ei ole mikään nörtti, mutta tietää tietotekniikasta keskivertoa enemmän. Kiva fiilis, jos muka on mahdollista esim. lukea mun meilejä? Hjälp!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mieheni ainakin osaa. Meillä kyllä luottamus pelaa, eikä varmasti lue mun yksityisasioita. Ei ole kyllä salattavaakaan, mut ei ole edes tullu mieleen että sitä vois mun sähköpostit edes kiinnostaa:)

Kyllähän sä sähköpostista näet jos se on jo avattu. Itse kun olet lukenut tuhoa se heti:)

Vierailija
2/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... luulisin kyllä että mun mieheni tietää mun salasanat, kun on itse mulle laittanut koneelle kaikki esim. sähköpostin, virustorjunnat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes teot pystyy estämään kunnon asetuksilla. ja salasanat piiloon.

Vierailija
4/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies harrasti tätä aikoinaan todella paljon. Ja vaikka poistat sähköpostit ne jää koneelle mistä ne pystyy kaivamaan. Mun omissa posteissa ei ollut mitään arkista patinaa kummenpaa, mutta tapahan se tuokin on hallita. Itse vaihdoin salasanoja sun muuta, mutta aina pääsi tekemään tiedustelujaan.

Turvakotiin kun tuli aika lähteä, otin siihen juuri tästä syystä prepaid liittymän, koska lähtöni suunniteltiin viranomaisten kanssa. Ja olisin jäänyt siitä kiinni, jos olisin omasta puhelimesta soitellut.

Vierailija
5/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitit etta miehesi pääsee omalta koneeeltaan sinun koneelle. Sitähän se hakkerointi on, jos sil taito riittää. Toisaalta voi asentaa sun koneelle oliko se ny keylogger tms. joka paljastaa mitä oot näpytelly.

Vierailija
6/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se, jos suljen yhteyden, kun en ole kotona / koneella?

-ap

Vierailija
7/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle palstalle? Mutta ei kai se mun puhelimeen voi päästä, jos ei tutki itse laitetta? Salattavaa ei ole, mutta ei musta tuntuisi kivalta, jos se lukisi, mitä kavereiden kanssa meilailen ja parisuhteesta avaudun...:-(

-ap

Vierailija
8/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perusasioihin kuuluu

Vierailija
9/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla estää?

-ap

Vierailija
10/10 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla estää?

-ap

Et käytä langatonta vaan tökkäät koneen suoraan seinään. Ja vaihdat kaikki salasanat. jos sulla on Vista, siinä on mukana käytönseurausohjelma jolla voit seurata mitä koneellasi on tehty (ja miskin voi jos pääsee koneellesi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan