Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ootte sanut laihdutukseen vauhtia?

Vierailija
20.02.2010 |

Mulla ei vaan meinaa pudota paino ei sitte millään. Epilen jo jotain kilpirauhas juttua..

onko jotain keinoa millä saada aineenvaihdunta toimimaan?

painoa olis 78kg.. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavoitteena -15kg. Itse ajattelin tehdä niin että syön aamulla yleens puuroa muutenkin

lounaalla perus kotiruokaa mutta teen sen mahd terveellisesti eli vähärasvaista lihaa,täysjyväpastaa,perunaa tai täysjyväriisiä,mitä ikinä ruuaksi nyt onkaan ja kermat yms vähärasvaisina ja niitäkin kohtuudella.salaattia teen valmiiksi iso kulhon niin riittää pariksi päiväksi ja tulee syötyä! syön maustamatonta jugurttia/rahkaa,teen näistä maidon ja marjojen kanssa smoothieta,korvaa jugurtit minulla.lisäksi hedelmiä välipalaksi,täysjyvä leipää päällisineen,munia,herkkuja kerran viikossa ja liikuntaa koitan nyt kevään tullen lisätä alkuun edes 3 kertaa viikossa kävelyjä,siitä pikuhiljaa jokapv

Vierailija
2/3 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit löysästi karppaamalla :) eli jos muuten viikon syö ok ja välttelee leipää ym. niin mummon luona voi sitte sunnuntaina kilttinä tyttönä syödä mustikkapiirakkaa palan jos toisenkin. Ja paino on pudonnut. 76---> 73,9kiloon :) matkaa toki tavoitteeseen on vielä 13,9kg!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi se että LISÄSIN rasvaa, etenkin voita, oivariinia ja VÄHENSIN hiilareita.

Todellakin se auttoi! :)

Nykyisin uskon että kevyt tuotteet ja vähärasvaisuus on ihan syvältä... ;)

t. hyväkarppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi