Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syöttekö viikonloppuisin sekä lounaan että päivällisen

Vierailija
20.02.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos yksi ruoka syödään. Nuoret nukkuu yli puoleen päivään ja syövät aamupalaa n. 13.30. Itse en viitsi viikonloppuja hellan ääressä viettää.

Vierailija
2/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 5,7 ja 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välipala jää joskus väliin..

lapset 2,6 ja 8

Vierailija
4/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille (alle kouluikäisiä) tarjoilen lounaan ja päivällisen molemmat, mutta itse en syö kumpaakaan.

Jos mies on joskus kotona, niin syömme yhdessä illallisen. Päivä pärjätään kahvilla.

Vierailija
5/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään aamupala ja lounas hieman arkea myöhemmin. Lapsi 2 v. mutta onneksi nukkuu viikonloppuna vähän pidempään kuin arkena.

Illalla syödään siinä kuuden seitsemän aikoihin esim. kiuasnakkeja tai lämpimiä voileipiä ja salaattia. Onko tuo sitten helppo päivällinen tai tuhti iltapala, mutta määrällisesti siis syödään yhden kerran vähemmän kuin päiväkotipäivänä.

Vierailija
6/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos yksi ruoka syödään. Nuoret nukkuu yli puoleen päivään ja syövät aamupalaa n. 13.30. Itse en viitsi viikonloppuja hellan ääressä viettää.

Vierailija
7/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa (lounasta tai päivällistä)ollenkaan, miten pärjäät? ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko ylipainoinen? pakkohan sun on sit jotain välipaloja vedellä..?

Vierailija
8/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myöhäinen aamupala ja sitten päivällinen + iltapala. Lapset 7v ja 4v.

Vierailija
9/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä meillä lapset syö sen kaksi kertaa, mä syön vain kerran.

Vierailija
10/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa (lounasta tai päivällistä)ollenkaan, miten pärjäät? ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko ylipainoinen? pakkohan sun on sit jotain välipaloja vedellä..?

Olen normaalipainon alarajoilla, joten ihan ok olemus. Syön lasten jämiä ja kaikkea mikä sattuu maistumaan. Mulla ei ole viikonloppuisin nälkä ollenkaan.

Numeroani en muista.

Vierailija
11/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukkuvat pitkään syödään myöhäinen aamupala ja vain yksi kunnon ruoka. Minä en välttämättä syö viikonloppuna aamupalan lisäksi kunnon ruokaa ollenkaan, välipalalksi saatan ottaa muutaman leivän. Kolme kahvikupia aamulla vie nälän koko päiväksi?

...ja mullakin paino alarajoilla.

Vierailija
12/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon aamupala, sitten lounas. Välipalan saatan jättää väliin ja tehdä ruoan neljäksi, puoli viideksi. Sitten kunnon iltapala, puuroa, karjalanpiirakoita, hedelmiä jne. Lounaaksi usein jotain tosi simppeliä, päivällistä laitan hartaammin. 3v. lapsi osallistuu ruoanlaittoon, pilkkomiseen ym. Mies tuijottaa läppäriään, kuten aina.

Vierailija
13/13 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välipalat tulisi liian kalliiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän